Moja retro haljina





Broj komentara: 6:

  1. Da "slika govori više od 1000 riječi" u ovom slučaju nije tako,
    ovu retro haljinicu morate vidjeti uživo, preslatko...

    OdgovoriIzbriši
  2. Alisa, izgleda da bolje šijem nego što slikam :)

    Baš mi je drago što ti se sviđa, ne moram misliti šta ću ti pokloniti za rođendan ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlično!!! E ovako nešto je jako teško naći. Mislim da sam jednom u Bellisimi vidjela nešto slično, sve mi se čini, ali je bila preko 100 KM

    OdgovoriIzbriši
  4. Dosta djevojaka koje su vidjele ovu haljinu na meni, pitale su je li iz Bellissime.
    Možda je stvarno postojala slična, ali ja ne znam.

    Kod ove haljine je kvalitetan materijal, 100%pamuk, a nije bio skup. Nedavno sam išla da kupim još i nema ga :(

    OdgovoriIzbriši
  5. predivno šiješ.... upravo sam prolistala sve tvoje postove i oduševljena sam! Sve izgleda tako profesionalno i uredno.... volila bi i sama jednog dana šiti kao ti :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala ti puno na lijepim riječima. Uljepšala si mi dan svojim komentarima. Zacrvenjela sam se. :))

    OdgovoriIzbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena