Za pocetak...

Kažu da čovjek ispisuje sebe onda kad piše. Nisam sigurna u ovu tvrdnju, ali je dovoljna da pokušam na taj način podijeliti svoja razmišljanja o nekim, meni lijepim, komadima odjeće. Ono što mi predstavlja još veću radost i zadovoljstvo je moj vlastiti rad. Cijeli proces izrade, od biranja tkanine do gotovog proizvoda, ima svoju priču, ali ništa se ne može porediti sa osjećajem kada obučete ono što ste sami napravili. Bez obzira koliko godina iskustva imali u krojenju i šivenju, za svaki završeni rad ponovo osjetite neku radost uspjeha. Nadam se da će vas lijepe stvari uvijek vraćati na ovaj blog!


4 komentara:

  1. Drago mi je da sam naišla i na ovakav blog jer i sama volim da nosim sopstvene kracije(koje do duše moja baka sprovodi u delo). Uživaću čitajući tvoje postove :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Milice na lijepim riječima :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jedav cekam nove postove ,predloge i tvoje kreacije :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Tina, mnogo ti hvala na lijepim riječima.
    Drago mi je što znam da neko čita ovaj blog sa zadovoljstvom. :D

    OdgovoriIzbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena