Tkanina kao fetis

Tkanina lijepog dezena i sastava je moja najveća inspiracija kada želim nešto da šijem. Uživam obilazeći prodavnice modne metraže, iako nisam pretjerano oduševljena izborom. Ipak to me ne sprječava da ih ne kupujem mnogo, stvarno mnogo. Uvijek se može naći nešto lijepo, ali kada želim da napravim neku malu kolekciju koja je tematski povezana, onda ne mogu naći tkanine sličnog sastava i dezena koje bih upotrijebila za nju. Svaki komad odjeće bude priča za sebe, a ne neki dio cjeline, onako kako to zamislim. Ako se kupuje na internetu može se naći sve što poželite, ali mana je što tkaninu ne možete dodirnuti, osjetiti, što je meni veoma važno. Uglavnom, nekako se snalazim.

Ovih dana sam bila u potrazi za nekim pamučnim tkaninama sa pomalo staromodnim dezenima, kao što su sitni cvjetići i ruže.
Tražila sam...


...a kupila sam svasta (pamuk, viskozu, lan, imitaciju kože), samo ne to što sam tražila. Evo nekih zanimljivih tkanina i dezena...










Ova mi se najviše sviđa...

a ovu sam dobila....

Sada imam pune ruke posla.
:)

Nema komentara:

Objavi komentar

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena