Ljetna tulipan suknja


Suknja visokog struka,  koja je proširena oko bokova, a uska oko koljena i svojim oblikom podsjeća na tulipan jeste... pogađate... tulipan suknja! :) Kao u svemu, i od ovog pravila ima odstupanja, tako da imamo mnogo nijansi ove suknje. Meni su najdraže tulipan suknje asimetričnog kroja.

Upravo takvu sam sašila, i to od nekog starog materijala, lana, kojeg sam dugo čuvala samo zbog njegove lijepe boje. Trenutno nemam nikakvu traku ili čipku koju bi prišila duž ove tulipan linije, pa ću to naknadno uraditi.

Ovo je jedna od jednostavnijih stvarčica za sašiti, jedino što vam je potrebno je dobar kroj i volja.  :)








Nema komentara:

Objavi komentar

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena