Povrtni dezen

Bilo je za očekivati da će italijanski dvojac Domenico i Stefano, kao i svaki put do sada,oduševiti modni svijet svojom novom kolekcijom, što se i dogodilo. Ženska kolekcija proljeće/ljeto 2012 ostatat će upamćena i po prelijepim, lepršavim retro haljinama, na kojima su oslikani patlidzani, crveni luk, paradajz, krastavac, tikva i ljute male papričice. Upravo takav dezen ovog ljeta mi se najviše sviđa, ali naći tkaninu sličnu toj kod nas je nemoguće. Tako da ja uvijek žalim za nekim tkaninama s zanimljivim dezenima, a ne za haljinama.













2 komentara:

  1. Kakav divan post..nekoliko puta sam se vratila da pogledam slike..paprika je hit, u svakom smislu :)
    bas mi je drago da sam nasla tvoj kreativni blog
    volela bih da pokrenes internet prodavnicu
    sve najbolje

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti na lijepim riječima. :)))))
    Razmišljala sam o pokretanju internet prodavnice, a komentari kao što je tvoj me ohrabruju da to i napravim :)

    OdgovoriIzbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena