Stare traperice - Novi sorc

Mislim da smo svi barem jednom u životu pokušali napraviti nešto od starih traperica, manje ili više uspješno. Moj prvi poduhvat je bila torba, pa suknjica i evo sada šorc. I prije sam pravila šorc, ali to je bilo vježbanje na trapericama za koje sam unaprijed znala da ih nikad neću obući, a sada je došao red na ove koje su mi bile drage, pa se nadam da će mi i šorc biti drag i da ću ga nositi barem upola onoliko koliko sam nosila traperice.




Na internetu možete naći mnogo uputa kako od starih traperica napraviti šorc. Nije to teško, ali meni se lično ne sviđa kada se to radi bez mjerenja. Naši stari su rekli: “Dva puta mjeri, jednom sjeci“, pa sam ja to doslovno shvatila kada je u pitanju krojenje. :)


Da ne duljim, potrebne su stare traperice, makaze, kreda i krojački metar, ako želite da vam sve bude onako kako ste zamislili. Ja uvijek mjerim dva puta prije nego režem, i nikada nisam imala problema s tim da mi nešto ispadne kako ne treba. I još nešto, kada krojite izvratite traperice i obje nogavice mjerite posebno, pa prvo jednu odrežete, zatim presavijete (tako da odrezana nogavica bude gore, a druga dolje), i onda odrežete i drugu. Mjerenje je zaista osnova kada je u pitanju krojenje, ako ste dobro izmjerili, ne bih trebalo biti nikakvih problema. Ukoliko niste sigurni, i ovo radite prvi put, možda je bolje da ne režete odmah do željene dužine , nego ostavite tek toliko da možete ponoviti ako pogriješite.





Ako su vam traperice bile uske, a ipak želite da vam šorc bude malo širi, sa bočne strane šav malo rasparajte. Vodite računa o tome da će poslije svakokog pranja mjesto gdje ste odrezali nogavice biti odrpanije. Ako ne želite takav izgled onda napravite porub, ali u ovom slučaju morate ostaviti par centimetara duže, da ih možete poslije zavrnuti do željene dužine.



Na ove traperice možete staviti zakovice, drugi komad tkanine, obojiti ih... možete ukrasiti kako vam je volja. Ja sam se ipak odlučila za najjednostavniji izgled, jer za mene je i ovo previše. :)



Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala vam na svakoj pohvali, kritici, prijedlogu...

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena