"Ako mozes gledati u psa i ne osjecati uzbudjenje i ljubav, onda mora da si macka" :)

Svi koji imaju kućne ljubimce, mogu razumjeti i moju ljubav prema mojima, tako da ne moram ni reći koliko me obradovala ova majica s printom, koju sam nedavno dobila na poklon. Na njoj piše Ezo, a to je nadimak mog mačka Ezela. Ima godinu dana, koliko i njegov najbolji drug Pujdo, a to je moj cuko.





Vjerovatno znate po kome su dobili imena, i zaista, ma koliko to zvučalo smiješno, ta imena njima odgovaraju. Ezel je lik iz turske istoimene serije, a postao je sinonim za ljepotu u mom mjestu, tako da sam ga i ja morala potražiti na internetu da vidim po kome je dobio ime moj mačak. :)
Pujdo je dobio ime po psu iz filma „Ovo malo duše“. Sjećate se one scene kada otac naredi da se Pujdo ubije, a mali kaže: „Nemoj babo Pujde“. Meni je taj pas ostao u sjećanju i eto sada se i moj zove tako. Neću više pisati o njima, jer ako nastavim mogu napisati roman, a samo sam htjela da vidite ove majice.


Odrezala sam onaj porub oko vrata i rukava i sada izgleda ovako. Meni se sviđa.






"Ko god da je rekao da se sreća ne može kupiti, zaboravio je na male kučiće" Gene Hill






Broj komentara: 6:

  1. Kako su ti divne životinje <3
    A kod nas je pre nekih mesec dana počela da se daje serija, ne pratim je, ali on izgleda svetski, haha :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Oduvijek sam željela imati neku životinju, ali mama uvijek govorio kao živimo u stanu.. :/
    Preslatka mi je ova slika gdje su zajedno ^.^

    OdgovoriIzbriši
  3. aa divno, moj stari svakog psa zove Pujdo ;D obožavam i mace i pse i jedva čekam da imam neki svoj prostor da mogu posvojiti sve kučiće sa ulice , hvala ti na tvom divnom komentaru koji me doveo do tvog bloga, rado ću da te pratim! ;D

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala mnogo na divnom komentaru. Ja tvoj blog ne vidjeh prije, ali evo, izvrsna prilika da pogledam. Cini mi se jako zanimljivim.
    Svaka cast za ovu bijelu haljinu u prethodnom postu!

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  5. odlicna ideja.
    moracu da je ukradem i malo prepravim :D :D

    OdgovoriIzbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena