Burda 8/2012


Na odmoru sam svratila do trafike da kupim neku knjigu koju bih čitala na plaži i ugledam u izlogu magazin Burda. Odmah mi oči ostanu na naslovnoj strani: prelijepa retro haljina boje menta. I to je to. Znate šta slijedi dalje. Kupila sam je, bez obzira što sam bila na odmoru. Ne mogu si pomoći.

Ovaj broj je, zaista, dobar. Nekako je baš po mom ukusu. Sve ono što sam planirala raditi, sada sam dobila krojeve za to. Pola posla već urađeno. Samo još treba da odlučim šta prvo da šijem...



























Broj komentara: 8:

  1. Haljina sa prve slike i odelo, favoriti :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja bih još dodala ova žutu majicu peplum kroja na tvoju listu. Te tri stvari su moji favoriti. :) Mada su mi i ove dvije suknjice (slika 4 i 5), jako lijepe. Sviđaju mi se ovako jednostavni modeli suknjica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kupovina Burde i materijala je iduće na spisku, dosad sam samo preuređivala postojeće komade odjeće.
    Meni se sviđaju svi ovi crni komadi, zelena suknja i ovaj široki pojas pri kraju.
    I pregledala sam ti postove, majstor si

    OdgovoriIzbriši
  4. A od mene preporuke i za septembarsku, ima baš finih stvar :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zao mi je sto nemam ovaj broj burde,ima mnogo lepih stvari.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hval ti na divnom komentaru.
    Svidja mi se tvoj blog jako, a pogotovo ce biti sve ovo interesantno mojoj mami!!
    Ona kupuje redovno burdu!

    OdgovoriIzbriši
  7. tražim taj broj burde k'o luda na sto strana i nitko nema. ah, jesi me zapalila! ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. :D Ako negdje nađem ovaj broj kupujem i šaljem ti!

    OdgovoriIzbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena