Od plisirane do plisirane asimetricne suknje za deset minuta


Pomalo sam bila skeptična kada mi je ovo palo na pamet i dugo sam mislila da li da napravim post o ovome. Nikad prije nisam pravila porub na ovaj način, ustvari ne postoji drugi način pravljenja poruba sem igle i konca i, naravno, šivaće mašine. Ako neko nema mašine i nema strpljenja da radi ručno, a želi od stare suknje napraviti asimetričnu, i to za deset minuta, ovo je idealan način.

Evo šta je potrebno: stara plisirana suknja, kreda, iglice, makaze, svijeća i upaljač.



1.Suknju obucite i označite s prednje strane kredom tačku od koje ćete rezati. Zatim suknju položite tako da bočni šavovi budu jedan na drugom. Iglicama pričvrstite gornju stranu prednjeg dijela suknje za donju, kako se ne bi pomjerala tkanina pri rezanju. Kredom napravite luk, od mjesta koje ste označili do samog dna bočnog šava.


2. Dobro pazite pri rezanju. Bolje je da režete nekoliko puta, nego da odrežete previše ili da pogriješite.


Dobit ćete ovo:


3. Lagano približavajte rub suknje plamenu svijeće, al dobro pazite da se ne zapali. Ako niste sigurni kako materijal reaguje na plamen, najbolje je da isprobate na komadiću koji ste odrezali. Neki materijali nikako nisu za ovakav način rada (prirodni nisu nikako), zato budite na oprezu.


Na kraju dobit ćete porub sličan skrivenom i novu plisiranu asimetričnu suknju, za samo deset minuta! ;)




Broj komentara: 6:

  1. Ladno se radi svećom, stvarno am u šoku, pojma nisam imala za ovakvo pravljenje poruba, odlično je ispalo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma ispalo je stvarno odlično, nema nikakvih tragova da sam radila na taj način. Možda je do ovog materijala, ne znam tačno koji je, al je jakoooo star.

    I sama sam bila u šoku kako je dobro ispalo. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. hehe, jos jedna ideja!
    Ovo cu pokusati napraviti odmah danas, javim ti kako je ispalo :)

    <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Nadam se da će ti dobro ispasti, pa da me po nečem lijepom spominješ. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Extra je.Ja kada bih je prepravljala sinilo mi je,dodala bih ispod nesto na crno bele tufne sa crnom cipkicom:)))MOzda nadjem tako nesto na buvljaku za prepravku:)))Sveca je ...pun pogodak.Volim se igrati sa komadima sa buvljaka.I ako ne uspe bacim 50 dinara.:)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala. Drago mi je što ti se sviđa ideja.
    Brzo na buvljak i prepravljaj :)))

    OdgovoriIzbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena