Recikliranje narukvica


Svoje stare narukvice, koje više nisam nosila, osvježila sam na jedan jednostavan način, a sve što mi je bilo potrebno su konci za goblene u različitim bojama i malo strpljenja.







Broj komentara: 17:

  1. Ne praviš čvoriće poslije svakog obrtaja? Meni je prijateljica pokazala sa čvorićima.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ova Marsovka sve zna :)
    Cool ideja skroz, pokazat ću je prijateljici što voli nakit.

    OdgovoriIzbriši
  3. ...samo kada sam jedan konac vezala za drugi i ti čvorići su u unutrašnjem dijelu narukvice, pa se ne vide. Konac sam dobro zategla pri svakom obrtaju, tako da je čvrsto.

    A zašto je tvoja prijateljica pravila čvoriće poslije svakom obrtaju? Sada me zanima kako to izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  4. Anleah, ako ti se prijateljici svidi i napravi je, pošalji mi sliku da vidim kako je ispalo :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Valjda Marsovka misli na one koje pletes makrameom :) Tad mozes lepo i da ih usarenis tj. da pomesas boje..nisam to radila milion godina, mogla bih ponovo :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Radila sam i ja sa makrame tehnikom, mada već dugo nisam...
    A jojj, sad si mi napomenula, a nemam vremena za to :(

    OdgovoriIzbriši
  7. ja sam ovako radila nausnice i super mi je ova tehnika stvarno , sve se ovako da srediti!Dopadaju mi se boje koje su odabrala

    OdgovoriIzbriši
  8. pa da, sve se ovako može srediti...
    Hvala Eni

    OdgovoriIzbriši
  9. Hm, pa inače kad prave to s koncem, stavljaju ljepilo povremeno da ostane na mjestu. E pa, ona napravi čvorić da bi ostalo na mjestu, ali ne taj klasični, već kao kad namotavaš onaj najjednostavniji prvi bod na iglu (ne znam drugačije opisati, nadam se da me shvataš).

    Anelah <3 :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Ovo prvi put vidim, ne znam kako se ja toga nikad nisam sjetila :)
    Odlicno si ih napravila, svaka cast!

    <3

    OdgovoriIzbriši
  11. Marsovka, shvatila sam te... al i ovako ostane na mjestu. Sigurna sam da i na taj način ispadne jako lijepo, možda nekada pokušam..

    OdgovoriIzbriši
  12. narukvice su ti super :)
    uređivala sam na isti način rajfove pa eto imaš još jednu ideju ako imaš starih rajfova.

    OdgovoriIzbriši
  13. pregledala sam ti blog i zaboravih da dodam da šiješ baš lijepo, po mom ukusu: jednostavno i uredno.
    pozdrav i čitamo se :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Hvala ti na tako lijepim riječima Cekeruša.
    Drago mi je da ti se sviđa... (ipak je to mišljenje jedne stručne osobe) :)

    Veliku pažnju posvećujem tome da je sve uredno, da svaki pravac šava bude dobar, ako nije, param pa sve ponovo. :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Baš su fino ispale, lepa kombinacija boja:)

    OdgovoriIzbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena