Inspiracija: MAXI suknja


Ovaj mjesec mi je protekao u šivenju maxi suknji, a sve mi se čini da će tako krenuti i sljedeći. Za moje trenutno stanje opčinjeno ovim komadom su krive kombinacije na ovim slikama:









Sada sam u potrazi za tkaninom boje breskve, sive i retro, cvjetnog dezena. Zatim se bacam na posao...

Broj komentara: 11:

  1. Maxi suknja je neverovatno zahvalna za kombinacije,za svako godisnje doba,ma,nezamenjljiva je:)!

    OdgovoriIzbriši
  2. "Sada sam u potrazi za tkaninom boje breskve, sive i retro, cvjetnog dezena..."

    ako usput vidiš retro cvjetni dezen sa crnom podlogom javi :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelijepe fotografije, prelijepo uređen blog.

    OdgovoriIzbriši
  4. 3,4,7 <3. I majke ti kako si našla da ti ove zvjezdice po profilu skaču, uvijek izgubim par minuta igrajući se :)

    OdgovoriIzbriši
  5. mnogo volim duge suknje,ove sa cvjetnim printom su savrsene

    OdgovoriIzbriši
  6. Sviđa mi se jako ova inspiracija.A kad nađeš ono što tražiš, slike molim!

    OdgovoriIzbriši
  7. Prva i treća su predivne!
    Ulyana ima najbolje maxi suknje.

    Sretno sa šivenjem i jedva čekam da vidim rezulatate ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Obooožavam duge suknje! probaj pogledati po internetu za taj dezen :)

    svrati ako imaš vremena http://liliemarlen.blogspot.com/ :*

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvvala za prelep komentar na mom blogu! I meni je tvoj blog baš otkriće, pogotovo što su jako retki ovakvi blogovi, pratim te već neko vreme, mada retko komentarišem, ali uvek ima nešto zanimljivo da se vidi :)

    OdgovoriIzbriši
  10. A duge suknje obožavam, ima nešto lepo i ženstveno u njima, kada onako lepo padaju i naglase struk i silluetu, ma smilina!

    OdgovoriIzbriši
  11. great pics!!
    http://laviecestchic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena