Kako sašiti MAXI suknju

Spadam među one žene koje bi između maxi i mini suknje, uvijek izabrale maxi. Nije me briga ni da li se nose ove sezone, ja ću je nositi, baš kao i do sada. Ovo je komad odjeće koji se meni mnogo sviđa i u kojem se dobro osjećam, zato ove suknje često šijem i nosim. Evo jednog od najjednostavnijih načina kako ju napraviti.

Potrebno:

- tkanina (dužina od struka do poda, zavisi od visine osobe, širina 1.45cm,tkanina mora fino da pada),
- postava (iste mjere),
- široka guma (obim struka cm),
- krojački metar,
- svijeća,
- iglice,
- krojačka kreda ili komadić sapuna,
- pegla i
- šivaća mašina.


1.Krajeve gume (dijelovi koji se paraju) na plamenu svijeće obradim (negdje sam pročitala da se na ovaj način ne izvlači gumeni konac iz nje, pa vrijedi pokušati).


Zatim sam stavila jedan kraj gume na drugi i prošila na mašini.



2.Tkaninu složim tako da fabrički obrađen rub bude jedan na drugom i prošijem duž tog ruba. Isto uradim i sa postavom.




3. Raspeglam šavove.



4. Rub tkanine i postave postavim tako da budu na suprotnim stranama i zašijem tkaninu za postavu (označeno iglicama)




Kada se zašije tkanina za postavu, druga strana izgleda ovako (ona na kojoj se ne vide šavovi)



5. Na gumi povučem liniju sapunom cijelom dužinom (otprilike 1cm od ruba)



6. Zatim razvučem gumu (onoliko kolika je širina tkanine, dakle 1.45cm) i iglicama pričvrstim tkaninu za nju do mjesta koje sam označila sapunom.





Umjesto iglica, može poslužiti igla i konac.



7. Na mašini zašijem gumu za tkaninu, dok to radim cijelo vrijeme desnom rukom pridržavam gumu kako bi bila razvučena.


8. Na kraju slijedi obrada donjeg dijela suknje.


Evo kako izgleda sa unutrašnje strane:


i...




Još jedna suknja koju sam uradila na isti način:




Mislim da je ovo najjednostavniji i najbrži način kako napraviti maxi suknju. Ako vam se čini komplikovano, onda ja nisam dobro objasnila. Puno mi je teže napisati postupak rada, nego uraditi. :)

Nadam se da vam se sviđa... :)

23 komentara:

  1. Prelijepe su stvarno,pogotovo ova druga!Boje su na njoj fantasticne totalno za jesenje kombinacije!
    I svidja mi se ova metoda ,jeste jedna od najjednostavnijih a ujedno i lijepo djeluje! ja koristim i onu gdje se napravi obasva pa u to samo uvucem tanku gumu!

    OdgovoriIzbriši
  2. Drago mi je da ti se sviđa Eni...
    Dobar je i taj način kada se uvuče tanka guma, brzo i lahko se napravi, a suknja ispadne lijepo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super! Gdje si bila kad sam jendu suknju tako upropastila? Ali niko se nije naučen rodio :), ovo ću definitivno isprobati.
    Mislim da su ove suknje laskav ei za figuru, prelijepa kombinacija boja na obje.

    OdgovoriIzbriši
  4. Anleah, nemoguće je da ti nešto krene naopako na ovaj način, barem sam ih ja puno napravila ovako, i sve su ispale fino i uredno (mislim na šavove), što je meni jako važno.

    Kada napraviš obavezno stavi sliku suknje na svoj blog. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. zgodna suknja :)
    možeš je još nositi s obzirom da su temperature još uvijek ljetne

    i ja isto krajeve gume obrađujem paljenjem, ali upaljačem.

    OdgovoriIzbriši
  6. Baš me zanima hoće li se izvlačiti gumeni konac vremenom?!

    OdgovoriIzbriši
  7. super komadi, ukrala bih ti ovu donju ;D

    OdgovoriIzbriši
  8. slažem se u potpunosti s tobom - i ja UVIJEK, bez iznimke rađe biram maxi suknje! sad sam počela već dobivati i kritike na račun toga, ali što ćeš...ljubav je ljubav :)
    I hvala ti na lijepom komentaru :D
    Dora

    OdgovoriIzbriši
  9. Na stranu sto su obe suknje lepe,nego si ti ceo proces sivenja sjajno prikazala slikama!Ja sijem,ali kad treba da objasnim i uslikam,propast:)).Pratim te,pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  10. Znači nisam objasnjavala uzalud! :) Hvala ti što imaš tako lijepo mišljenje o ovome što radim.

    OdgovoriIzbriši
  11. Divno. Ja nisam bas vjesta u sivenju, ali vidim da si ti zaista vjesta u ovome. Predivne su mi ove suknje !

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  12. wow thats amazing u so talented! Love ur blog! u got urself a new follower xx

    Please check out my new post and feel free to enter my giveaway!
    http://n-twicfashion.blogspot.co.uk/

    OdgovoriIzbriši
  13. odusevljena sam ja svasta sasijem ali to kako ti radis je tako jednostavno izvinite ja odmah na ti ali sam toliko odusevljena da nisam ni primijetila

    OdgovoriIzbriši
  14. Kako je meni drago kad čujem da još neko šije :)
    Naravno da ćeš odmah na ti...
    Hvala ti na lijepom komentaru <3

    OdgovoriIzbriši
  15. Poštovana Dado,

    Želim da Vas pozdravim i da Vam kažem da ću već danas pokušati sašiti jednu suknju.
    Hvala Vam što set divno objasnili, step by step :)

    Pozdrav i puno uspjeha u radu Vam želim

    Azra

    OdgovoriIzbriši
  16. Neizmejrno mi je drago ako su vam moje upute bile od pomoći. Ako možete, javite mi kako je na kraju ispala. Samo me nemojte više persirati :)

    Obradovali ste me svojim komentarom. Hvala vam na tome.

    Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  17. mozes li meni napraviti jednu :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Pitanjce : kojim bodom si usila gumu? Pretpostavljam da je cik-cak, ali moram da proverim :) I kad usivas suknju na gumu, da li guma mora bas jako da se razvuce ili je dovoljno samo malo da se rastegli? Posto ne mogu da se zamislim da sijem i razvlacim gumu istovremeno, imam utisak da bi mi falila bar jos jedna ruka :D

    OdgovoriIzbriši
  19. Nije ovo cik-cak bod, već ravni. Izgleda neuredno sa cik-cak bodom. :)
    Dobro je rastegnuti gumu koliko god možeš, zato što će ona napraviti nabore na suknji. Prije toga stavi iglice, ili ručno priši gumu za suknju, pa ćeš tačno znati koliko ti je potrebno da gumu razvučeš, pa da svugdje bude jednako razvučena.
    Možda ti izgleda komplikovano, ali kada pođeš da radiš, vidjet ćeš koliko je jednostavno. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Juce sam bas nasla neki materijal idealan za maxi suknju, pa cu da probam ovih dana :)

      Izbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena