Suknja sa kaisem


Neko vrijeme  mi se sviđaju suknje koje izgledaju kao obični dio tkanine koje drži samo kaiš u struku.  Ako ima poseban naziv za ovaj model suknje neka mi neko kaže, jer ja ne znam kako da ih zovem.


Među svojim materijalima za šivenje pronašla sam ovu tkaninu koja mi se učinila idealna za jednu ovakvu suknjicu. 
Tkanina je imitacija velur kože.


 Žao mi je što nisam cijeli postupak rada slikala, pa da vidite kako je jednostavno sašiti ovu suknju, ali zato obećavam da ću u nekom od narednih postova to uraditi. 















Broj komentara: 17:

  1. Lepa :) tako i ja, kad mi treba nesto za kombinovanje na brzinu :)A pola letnjih haljina mi je ovakvo :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. U mom recniku je "brzopotezna" suknja ili "suknja u 5 do 12":).Lako,brzo,a zgodno imati nekoliko razlicitih komada.Samo sto ja,kad kod mogu,bezim od postave ili postava strci,to jest,dva sloja tanke tkanine.Pozzz

    OdgovoriIzbriši
  3. @Ljubinka, hehe "brzopoteza" ili "suknja u 5 do 12" Zapamtila! :)
    Zavisi od vrste tkanine, ali najčešće je kod mene postava obavezna.

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlična suknja! Mislim da nju ne bih zajebala ;).
    Fini ti noktići

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma ovdje ne možeš pogriješiti! Napisat ću ja u nekom od narednih postova kako se radi, korak po korak, ali mislim da nije ni potrebno, sve se može vidjeti na ovim slikama!
    Meni se svidja ovaj detalj iznad kaiša. Ovo što je nabrano.

    Morala sam se vratiti na slike, da vidim nokte. hehe Hvala ti :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Al je lepa! Ajde molim te napisi post kako se sije da probam :))

    nakitmajasavic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Hoću, obećavam! Vidjet ćeš kako je jednostavno.
    Hvala ti :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Bas interesantan materijal :)
    A suknjica izgleda preslatko, nadam se tutorijalu! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala Andjela! Sigurno će biti tutorijal. Uskoro. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. ne znam na našem kako bih je zvala, ali na engleskom je to "paper bag skirt".
    zgodna ti je suknjica :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Izgleda da nema poseban naziv ova suknja u našem jeziku.

    Hvala Cekeruša :D

    OdgovoriIzbriši
  12. odlicna suknja :)
    hvala na posjeti, bas mi je drago da sam otkrila tvoj blog jer i ja stalno nesto pravim i prepravljam, tako da cu svracati ovdje cesece :D
    pratim <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  13. ja isto navijam za tutorial kako je napraviti za nas koji baš nismo eksperti u ovom području :)) već dugo si želim napraviti ovakvu suknju, ali nemam pojma kako :(

    OdgovoriIzbriši
  14. Suknjica je preslatka!!
    Taman sada kada dodje hladno vreme moze uz crne cizmake i crnu rolku da bez problema ulepsa dan!! :)

    Jelena

    http://thediotima.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  15. jednostavna je a kombinacija može biti bezbroj... materijal predobro izgleda :D

    OdgovoriIzbriši
  16. I meni se mnogo sviđaju ovakve suknje + su jednostavne za pravljenje. Tvoja je fenomenalna!

    OdgovoriIzbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena