Prugice.











22 komentara:

  1. Gledala kolekciju.I mene je odusevila i sve si tacno napisala!Upravo zato sto nije cista kopija tvoja je suknja posebna!

    OdgovoriIzbriši
  2. Nadjem ja ovakvu suknju letos i zaljubim se. Onda je probam i uzasnem se. Ne znam ko je krojio ono cudo ali znas kako izgleda gloh kad ga maalo iskrivis..uhh..a bas je bila krasna :(

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je tvoja suknja apsolutno prelepa :)

    OdgovoriIzbriši
  4. stvarno je lijepa,ovaj prozirni dio je neodoljiv

    OdgovoriIzbriši
  5. Jao, oduševljena sam providnim dijelom, želim i ja to sad :D.

    OdgovoriIzbriši
  6. @Marsovka, ako sretnes nekog u gradu sa ovom suknjom, odmah ces znati da sam to ja :P

    Morat cu napraviti neku nagradnu igru ili otvoriti prodavnicu, pa kada se nekome nesto svidi da moze to i imati! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. wow kako ti je super ispala, svaka čast :)) da si barem ja znam tako šivati odjeću

    OdgovoriIzbriši
  8. Lovely skirt, dear, & nice blog!!!

    I am a new follower of your blog now (gfc & bloglovin`).
    And I will be SOO happy, if you follow me:-)

    Tatiana

    http://www.bonnie23blog.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. suknja ti je odlično ispala, svaka čast :)
    sviđa mi se što imaš samo ovaj manji dio providan, a nije kao na ovoj manekenki na slici u prethodnom postu skoro sva providna.

    OdgovoriIzbriši
  10. @Cekeruša, znaš kako lijepo izgleda kada se ostavi duža postava! Napravi se ovaj providni dio, a kroz njega se vidi postava. Nije ni to loša ideja, samo što sam se sada odlučila za ovu verziju, al ima vremena...
    Providni dio je kod koljena, malo iznad, a visina mu je 8cm :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Morala sam je proguglati :9.
    Meni je ovo odlično! I zašto čekati toplije vrijeme? Ja svoje ljetne haljinice i suknjice nosim i zimi. Samo deblje štrample i veselo :).
    I meni je ljepša tvoja verzija nego u originalu. Nosivije.
    Bom ako ikad počneš šiti i prodavati bila bih ti mušterija.

    OdgovoriIzbriši
  12. Bom hehe krajišnički :) eto me gore ubrzo

    Ma zato sam i stavila manje providnog dijela. Mi uvijek gledamo da nam je nosivije i univerzalnije.

    Hvala ti što si rekla da bi mi bila mušterija... ee nije to mala stvar! Znači da ti se baš sviđa ovo što radim :)

    Poradit ću na nekoj online prodavnici ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. Vidiš, meni je ovo omiljena stranica za gledanje lijepih haljina, http://www.modcloth.com/, a kod nas ih je teško naći. Vidim da ti znaš šiti i kad bi mogla ovako šta stvoriti poletila bih kao pčela na med :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Wow, kako je lepa! Svaka čast na kreativnosti i veštini! :*

    OdgovoriIzbriši
  15. Skroz zenstvena kolekcija,jako mi se svidja a tvoja suknja mi je preljepa :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Hvala vam na lijepim riječima <3 Drago mi je da vam se suknjica svida :*

    OdgovoriIzbriši
  17. @Anleah, pregledala sam ovu stranicu i dodala je u svoj bookmark. Haljine i suknje mi se baš svidaju, ali ono baš, baš... Radila sam i ja neke slične haljine, kao npr. ova http://haljinicesuknjice.blogspot.com/2012/05/moja-retro-haljina.html , ali nisam dobro uslikala, pa se i ne vidi dobro..
    Imam već nekih stvarčica koje sam počela raditi, pa kad završim, slijdi ovaj izazov :D
    Imamo isti ukus, haljine su vrh! Hvala za ideju! :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Bravo za suknju,predivna je!;-)
    xx
    B.

    OdgovoriIzbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena