U par koraka do vlastite kreacije

Ovo je sigurno jedan od najlakših i najbržih načina kako sašiti suknju. Svi koji nemaju iskustva u šivenju, a žele ovakvu suknju, mogu da je izrade bez problema.


Potrebno je:

-tkanina (1,50x60cm)
-postava(1,50x53cm)
-guma(zavisi od obima struka, ja sam koristila 45cm za obim struka od  70cm)
-iglice, igla, konac, ziherica, krojački metar
-pegla
-šivaća mašina


Na slikama se vidi cijeli postupak, korak po korak, pa ću samo uz pojedine slike staviti poneko objašnjenje.  Ako nešto bude nejasno, tu sam. :)
Pa krenimo...

1. Obradite rubove na tkanini i postavi.
2. Postavite postavu na lice tkanine i zašite. Mjesto gde se treba zašiti pokazuju iglice na slici.





3. Postavite bočnu  strane tkanine jednu na drugu, isto tako postavu, pa zašijete. Mjesto gde se treba zašiti pokazuju iglice na slici.


4. Mjesto gdje stopica stoji na slici nemojte zašiti, oko 2cm, Kako bi kasnije mogli uvući gumu.


5. Složite tkaninu kao na slici, ako želite da vam bude manje nabrane tkanine od struka prema gore, kao na ovoj suknji, onda izmjerite 4 ili 5cm, ako želite više, onda izmjerite 6 ili 7cm.



6. Mjesto gde se treba prošiti pokazuju iglice na slici, razmak oko 2cm.




 7. Uvući gumu, pa zašiti njene krajeve jedan za drugi. Donji porub suknje obraditi.









 Uz ovaj model suknje uvijek nosim kaiš. Puno mi bolje izgleda s njim. Sada nosim  i debele hulahopke. Ali ne što tako želim, nego što moram. :)

Sretno s šivenjem i javite kako je ispalo.

Broj komentara: 25:

  1. Fali mi masina, i planiram da kupim neku polovnu... Sve se moze sasiti :) bas deluje jednostavno... Super je:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Možeš i na ruke, samo će ti trebati puno više vremena i strpljenja, i nikada ne budu uredni šavovi kao kad se radi na mašini. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ona pokazuje kako sasiti suknju a u stvari reklamira nokte :)))) Jedan tutorijal za usivanje rajsferslusa ako moze. Muci se jedna mala a ja ne sijem nista trenutno pa ne mogu da joj pomognem :)

    OdgovoriIzbriši
  4. :))) Ma i ja sam primjetila da mi nokti puno dolaze do izražaja na ovim slikama, tako je bilo i u prethodnom postu, morat ću koristiti neki neutralni lak barem dok slikam. A šta ću kad mi se sviđaju ove boje :D

    A ta mala je bezbeli Anleah :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš si lepo sve objasnila:)
    I ja bih,ali nemam dobar fotkomat:(
    Svaki put,druga boja noktiju,tako će biti zanimljivije:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Znači dobro sam objasnila. Nije mi objašnjavanje jača strana, pa mi je drago što si to rekla. :)
    Ako moram noktima činiti ovaj blog zanimljivijim, teška su vremena pred njim :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Suuuuuper post, sve je jasno i razumljivo, sad konačno vidim kako da si napravim suknjicu :)) hvala ti, hvala :))

    btw, tvoja suknjica je predivno ispala, ja bi je nosila svaki dan :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Nisam bila sigurna da li je dovoljno jasno i razumljivo, pa sam pomislila da ovo bezveze radim. Sad znam da nije tako :))))

    Obavezno mi javi kako ti je ispala, mada toliko je jednostavno za napraviti, mora ispasti dobra. :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Planirala sam praviti ovakvu jednu sa gumom, ali nemam mašinu. :/
    Na šta li će ličiti ako je napravim rukama. :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Nije nemoguće, samo se naoružaj strpljenjem :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala puno na tutorijalu!
    Hhahah, kako moja MPL misli na mene :) i na moj rajfešlus.
    Meni je ova suknja inače predobra i materijal i boja i kroj.

    OdgovoriIzbriši
  12. Ovo mi je vintage materijal, ne znam tačno koliko mu godina ima, ni kojeg je sastava. Ne treba ga obrađivati i ne gužva se. Dobila sam ga na poklon.

    Pokušaj napraviti ovu suknju ;)

    Još dugo ćemo se mi sjećati tvog rajfešlusa :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Uz tvoj blog cu i ja nauciti da sijem :)
    Mama me tera, ali nikako da se odlucim da bas zelim.
    Zelim, ali mislim da sam smotana da bih sasila nesto!! :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Vjeruj mi samo treba da počneš, onda se zaraziš šivenjem :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Ovaku ce jednu meni Dada da sasije zar ne :D

    OdgovoriIzbriši
  16. Dogovoreno ;) xoxo PS: kad cemo ja i ti na kaficuu :): ?

    OdgovoriIzbriši
  17. Very cute!!!!

    Would you like to follow each other? Let me know or you can follow me and I will follow you back!
    http://lavenderloafers.blogspot.co.nz

    OdgovoriIzbriši
  18. @Miima teško pitanje :) Znaš i sama...
    Ali skontat ćemo mi neki način. Da smo barem u istoj državi :D

    OdgovoriIzbriši
  19. mislim da bi mogla pokušati ovo napraviti... izgleda jednostavno (iako je meni kad je šivanje u pitanju sve komplicirano). Je li postava nužna, posebno ako je riječ o nekom debljem materijalu? I ako je deblji materijal dali da ostavim isti omjer širine struka i širine materijala? Thanks :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Naravno da možeš bez postave, pogotovo ako tkanina nije providna. Nije toliko bitna ni širina tkanine. Gotovo sve tkanine imaju širinu 1,40 i to ti je dovoljno. Najvažnije je da odrediš koliko ti je gume potrebno, tako što ćeš zategnuti gumu oko struka, i to je to. Guma kad se uvuče napravit će ove lijepe nabore, ako je tkanina deblja, oni će biti izražajniji.
    Ništa nije komplikovano, sve ćeš sama shvatiti usput dok budeš radila. :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Vec duze vreme razmisljam da sasijem sebi nesto ovako i naidjoh na ovu ideju. Ispala je fenomenlno, odusevljena sam. A i jako brzo sam je sasila. Hvala na ovoj divnoj ideji... :)))

    OdgovoriIzbriši
  22. Hvala tebi što si svoje iskustvo podijelila sa mnom <3

    OdgovoriIzbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena