Veoma zanimljiva suknja! Zasto?!



Zanimljiva priča stoji iza ove  veoma zanimljive suknje.  Priča o njoj je zanimljiva zato što je ona, suknja, veoma zanimljiva mnogim djevojkama u mom gradu, pa i meni. Ne mogu izaći iz kuće a da je barem jednom ne vidim na nekome. Mogu se vidjeti u crnoj, plavoj i boji kože, a prepoznatljive su po neurednim šavovima, džepovima sa prednje strane i  po patent zatvaraču  boje zlata sa zadnje strane. Kupila sam je na ljetnoj rasprodaji u dragom nam Azelu. 

Ne smeta meni što je jako često viđam na drugim djevojkama, da mi smetaju takve stvari ne bih ni kupovala u Azelu, a imam i dovoljno godina pa shvatam da to nije tako bitno.  Samo mi je nevjerovatno koliko sam ih do sada vidjela! Žao mi je što nisam brojala, pa da vam mogu reći tačan broj. J




Kada sam kupila ovu suknju, odmah sam znala da ću nešto prepravljati na njoj, ali nisam znala šta.
Među svojim trakicama sam pronašla ovu sa cvetićima boje zlata,  koja mi se učinila da bi bila lijep detalj na njoj, a na taj način bih sakrila neuredne šavove. Prije nego što sam prišila trakicu donji porub suknje sam oparala, tako da je ostala samo obrada šava, raspeglala, i  tako dobila dužu suknju. 











Jedan mali detalj, a čini mi se kao velika promjena. Vama?! J

Broj komentara: 13:

  1. Bila je lijepa, sad je još ljepša. Svaka čast! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovakvu originalnu sad imas samo ti:).I meni smeta kad za 15-ak min vidim bar pet istih stvari,a da niko nista ne pokusa da malo promeni,kao da je bas cilj da budu iste?!Fotke;)).

    OdgovoriIzbriši
  3. svaka čast, kladim se da u gradu nećeš vidjeti nijednu takvu ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. I eto, sada je samo tvoja i unikatna :)
    Mnogo mi se dopada.

    OdgovoriIzbriši
  5. Slažem se, sad je mnogo ljepša i originalna

    OdgovoriIzbriši
  6. lijepo si sredila suknjicu i dala joj svoj lični pečat :)



    OdgovoriIzbriši
  7. zaboravih da ti kažem hvala što si pogledala ima li onog materijala na retro cvjetiće. ako ja naletim negdje na neki javim ti :)

    OdgovoriIzbriši
  8. e super, javi :) Možda se tebi posreći.

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlična ideja:) I ja volim novim stvarima davati osobni pečat jer cilj je biti drukčiji od drugih:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Evo mene opet!Svrati kod mene na blog,ima nagradica za tebe:)Pozzz

    OdgovoriIzbriši
  11. Slazem se ,suknja je bila lepa a sad je jos lepsa,odlicno si ovo uradila.I sama ponekad neku stvar kupim,ali sa ciljem da je prvo prepravim.
    I ovaj kursor mi se jako dopada,pokusavala sam napraviti,ali mi nije islo.

    OdgovoriIzbriši
  12. Ajme prekrasno! kako mi je drago sto si ostavila komentar na kojiem ti puno hvala, pa sam i ja otkrila tvoj blog. Ovo je tako lijepo i jednostavno! Svaka cast :)
    puse
    Anita
    http://cherryblossomtime.com/

    OdgovoriIzbriši
  13. hahahha, i ja volim Azel ;) A s malo trakice si napravila zaista veliku promjenu i sada definitivno nećeš biti jedna od.... Good for you!

    OdgovoriIzbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena