Cukice i jos ponesto

Jučer nisam bila dobre volje, pa sam svratila do svoje omiljene trgovine... :)





Moja nova šarena prijateljica, koja je sa mnom šetala gradom...


Broj komentara: 20:

  1. Ijao, kuce <3
    Imaš neku ideju za šta ćeš da ga iskoristiš? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sad dilema-sta je lepse,kuce ili zirafice?:)
    Zgodna ti je prijateljica,cak ste i boje uskladile:))

    OdgovoriIzbriši
  3. nadam se da su te oraspoložili materijali i prijateljica :)

    OdgovoriIzbriši
  4. @Psycho Cat, planirala sam haljinu. Postavit ću na blog šta god da bude :)

    @ljubinka, kada sam gledala slike sa ovom macom, tek tada sam primjetila da smo bile usklađenih boja :)

    @Cekeruša, naravno! To je moja terapija protiv lošeg raspoloženja, mada se rijetko dešava da sam neraspoložena, al eto, izgleda da je i to moguće. Samu sebe sam iznenadila. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čini mi se na imaš neke lijepe čizmice :)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Ne vide se ovdje dobro. To su mi trenutno najdraže i najljepše čizmice koje sam ikada vidjela :))))

    OdgovoriIzbriši
  7. Prava terapija! A i meni terapija, oči mi se odmore gledajući ove printove i boje.
    Definitivno sam oduševljena čizmicama. I baš ste uskladile boje :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Morat ću u nekom od narednih postova pokazati ove čizmice kad se tebi i MattieMo tako sviđaju :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Jedva čekam da vidim šta ćeš napraviti od ovoga! <3

    OdgovoriIzbriši
  10. Od ove bordo tkanine već sam napravila tuniku, ali nisam ju radila za sebe, pa nisam stavila slike na blog.

    Napravila sam kroj za jednu haljinicu, koju ću vjerovatno raditi od ove tkanine sa dezenom cukica. To ćeš vidjeti na blogu :)))

    OdgovoriIzbriši
  11. Već 15 minuta švrljam po tvom blogu. Ne bih komentarisala koliko sam oduševljena svime što praviš, već koliko mi je zanimljiv ovaj prah što ide za kursorom :D Da, ja sam jedno veliko dijete :D

    OdgovoriIzbriši
  12. hehheheh ma i ja sam ti veliko dijete. Ponekad moram da se suzdržavam od toga. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Bordo mi se baš baš sviđa. :))

    OdgovoriIzbriši
  14. Prelijep je, još pamuk! Samo se nadam da će se svidjeti i jednoj dami kojoj sam napravila tuniku od ove tkanine.

    OdgovoriIzbriši
  15. Upravo završavam haljinicu od tog materijala :D

    OdgovoriIzbriši
  16. Damask materijal je divan i boja je savrsena!
    Pratim:)
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  17. Nažalost, nemam više tog materijala, al stvarno je bio poseban.

    Hvala Angelica <3

    OdgovoriIzbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena