Najdraze moje...

Odlučila sam da vam pokažem gležnjače u kojima provodim, mogu slobodno reći, najveći dio vremena.  Ako u nečemu provodimo puno vremena, onda one moraju biti i udobne, pored toga što su lijepe. E ove gležnjače su zadovoljile moje kriterije udobnosti u visokim potpeticama.






Do sada nisam objavljivala fotografije stvarčica koje kupim (materijali za izradu odjeće se ne računaju), iako sam ponekad imala želju, ali da vam pravo kažem ne vidim neki smisao u tome. Ovaj put  sam napravila  iznimku, zbog  MattieMo i Anleah, koje su primjetile ove gležnjače u prošlom postu na ovoj fotografiji, na kojoj se baš i ne vide dobro.  Ne mogu reći da mi nije drago što su im se svidjele. :)))


22 komentara:

  1. Zasluzile su da se vide:)
    Smisao koji si navela ne vidim ni ja,osim kad je bas nuzno...

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš po mom:))Čekam božićno sniženje pa možda si i ja nađem nešto po svom.Imam iste takve , ali cipele:) Odlična ti je ideja da se pokaže nešto ( osim rukotvorina ) čime smo jaaako zadovoljni:))))

    OdgovoriIzbriši
  3. dobre šuze :D
    a maca je preslatka :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Iako nisam fan smeđe boje ove mi se baš sviđaju :)) Jako lijep model!

    OdgovoriIzbriši
  5. Savršene su, apsolutno savršene. Sad mi je drago zbog tebe što ih imaš a istovremeno ljubomorna što ih ja nemam :).

    OdgovoriIzbriši
  6. stvarno su super. svidja mi se boja, model, detalji, ovaj djon napred, debljina stikle i to sto imaju krzno unutra. uvek sam bila skepticna kad mi neko kaze da su stikla udobne, u mom slucaju to ne pali (nije da me to sprecava da ih kupujem), ali vremenom sam shvatila da su izgleda samo moja stopala u pitanju :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Wow, da nosim štikle, to bi mi bio prvi izbor :).

    OdgovoriIzbriši
  8. uuu malo je rec da su dobre,imas i nagradicu kod mene na blogu ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Gdje si kupila ovu ljepotu!?!? :) Jedina zamjerka je ovaj gumeni dio "tatlane", ali ako nemaju neku opciju za zakopčavanje, razumljivo je što je tu. Mada, bilo bi bolje da su stavili adekvatniju boju, ovako ta crna guma malo previše skreće pažnju na sebe...
    Čini mi se da su kožne, i unutra i vani? Zbog gumenog đona i široke pete djeluju jaaaako udobne, a boja im je SAVRŠENA!! Vjerujem da bi i crne bile strava! ;)

    Ja sam vidjela slične, u onoj radnji na M.Dvoru kod Fashion Cafea, bile su oko 350KM

    OdgovoriIzbriši
  10. @Nina, ta radnja na M.Dvoru je Borovo. Oni imaju radnju i na Grbavici, gdje sam ih ja kupila. Ta cijena je bila kada su ih tek nabavili (valjda), ali svaki put kad pogledam sve su jeftinije i jeftinije, tako da me strah sad i pogledati cijenu. :) Sačekaj praznično sniženje, pa onda kupi :)))
    Na ovim slikama izgleda da je guma crna, ali nije. Boja gume je smeđa i samo malo tamnija. Na deklaraciji piše da su kožne, gumeni đon...
    Stalno nosim visoke, ali stabilne potpetice, al udobnije od ovih nisam imala.

    OdgovoriIzbriši
  11. Nista bolje nego kada nam je nesto lepo i udobno. :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Odmah sam znala da su predivne, baš ti hvala što si nam ih pokazala :))

    OdgovoriIzbriši
  13. Pa stvarno su prelepe!!!
    Sa jedne strane je divno što si nam ih pokazala, a sa druge nije jer sada zavidim pomalo, hehehe :D

    OdgovoriIzbriši
  14. @Dado, ne, nisam mislila na Borovo, nego na onu "fancy" radnju s obućom - između Fashion-a i Borova.
    Sad kad si mi rekla da ta guma nije tako tamna kao što izgleda na slikama, i da su značajno pojeftinile... hmmmm... mogla bih stvarno sačekati sezonsko sniženje pa škicnuti u Borovo - možda bude jedan par za mene - nećeš se ljutiti!? ;)

    Hvala za info i uživaj u ovim krasoticama! ;)

    OdgovoriIzbriši
  15. @Nina, pogledaj ovaj link http://borovo.ba/web/kategorija.php?id=ZENSKA&sez=JESEN-ZIMA&kroj=0&jez=bs
    Ja sam platila malo skuplje, a nisam ih davno kupila. Znači brzo im je cijena pala, a možda pred praznike budu još jeftinije. Zašto bih se ljutila :)))

    OdgovoriIzbriši
  16. Iygledaju udobno, a i vrlo lake ya kombinovanje!

    OdgovoriIzbriši
  17. prekrasne su. i ja bih ih nosila rado :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Bas su super,nije ni cudo;-)
    xx
    B.

    OdgovoriIzbriši
  19. @Dado, hvala ti za sve info. Jučer sam maksuz otišla do Borova, uživo su još ljepše i stvarno ova guma nije tako tamna kao na slikama. ALI, peta im je previsoka (za mene) - ne bih znala hodati u njima. Šteta! A preeeeekrasne su! :(
    Uživaj bar ti, zavidim ti kad znaš hodati u visokim potpeticama ;)

    Nego, šiješ li ti šta!? Daj da vidimo šta si napravila od onih materijala, nestrpljive smo! ;)

    OdgovoriIzbriši
  20. @Nina, s obzirom na to da nemaju platformu, onda peta jeste malo visoka. Ja sam navikla na visoke potpetice, a i moram da ih nosim :)

    Neke od onih materijala sam već iskoristila, ali nisam šila za sebe, pa te stvarčice nisam ni slikala. Sebi sam sašila haljinicu od onog materijala sa dezenom cukica. Samo moram naći vremena da je uslikam, pa ću postaviti na blog. Hvala na pitanju :) I hvala što si posjetila moj blog! :D

    OdgovoriIzbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena