Najbolje od mene 2012.




















Broj komentara: 27:

  1. moj favorit je prva haljina, baš je cool
    Lijep pozdrav i sve najljepše u Novoj 2013 :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Crna suknja sa zlatnim paspulima, bela haljina sa sarenim pojasom i majica na jedno rame :)) Sve se to lepo upratilo :))
    Svako dobro!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Sve bijelo je moj favorit, a i crna suknjica sa zlatnim. Predobre stvari! :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Cvetna haljina i crna suknja,kojoj si promenila izgled:)
    Sve najbolje i decembar da zatvoris u neku fioku secanja koju ne otvaras cesto!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zadnje 4 su moji favoriti, neke od njih sam već naveliko ishvalila u prošlim postovima :)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Zadnja haljinic definitivno je moj favorit..Bila si jako vrijedna ...Svaka čast:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Skoro sve mi se jako sviđa, teško se odlučiti :))

    OdgovoriIzbriši
  8. Tačno ne mogu da se odlučim!!! nadam se da ću i ja jednog dana biti ovako vješta kao ti <3
    sve najbolje u novoj

    OdgovoriIzbriši
  9. Ne mogu da verujem, pa ovo je genijalno, ti si genijalna :D
    Svaka tebi čast!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. cvjetna haljina, haljina na cuke i bijeli sakoić su mi favoriti, a i ostalo je lijepo.

    želim ti sretnu i kreativnu 2013. i još puno lijepih stvari vlastite izrade u ormaru :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Drago mi je što je svako nešto pronašao da mu se sviđa, ili još bolje da mu se sve sviđa :)) <3 Hvala vam!

    OdgovoriIzbriši
  12. perfect pieces. love the cat shirt.
    kisses
    happy new year 2013.
    maren anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdgovoriIzbriši
  13. zaista je divno sve, ne znam sta bi odvojila, mozda mi se najvise svdija bijela suknja i majica sa macom :)

    sretna nova godina i sve najljepse od srca

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  14. Da ponovim, počneš li ikad da prodaješ haljine mušterija sam ti.
    Sretno ti bilo i iduće godine :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi na podršci. Sretna sam kada nekoga vidim da nosi nešto što sam ja napravila, samo prodaja preko neta je malo nezgodna,zbog uzimanja mjera, probe i tako to... a ja bih voljela da je sve idealno i da je neko ko kupi haljinu stvarno zadovoljan... :)

      Hvala još jednom i sve najbolje u 2013! :*

      Izbriši
  15. ovde ima ozbiljnih stvari, zavrtelo mi se dok sam skorlovala. kuce mi jesu favorit, ali ima jos dosta komada koje ih ti maznula :)
    srecna nova godinaaa!!!

    ja u svom ormaru imam sezonske favorite :D

    OdgovoriIzbriši
  16. ja baš volim prugice tako da je crvena prugasta haljina moj favorit :) a i ova zadnja mi je odlična :D
    sve najbolje u ovoj godini! :*

    OdgovoriIzbriši
  17. Prav haljina i suknja su mi savrsene i zelela bih tako nesto slicno odmah.
    Predivni materijali.

    Svaka cast za svaku izradu!!

    OdgovoriIzbriši
  18. Uf, jel bela majica sa macom na prodaji? :))))) Ako jeste, javljaj odmah!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehe ma nije na prodaju. Tisak na majici je rađen po narudžbi. Ezo je nadimak mog mačka Ezela, tako da ta majica ima posebnu vrijednost za mene :)))
      http://haljinicesuknjice.blogspot.com/2012/07/svi-koji-imaju-kucne-ljubimce-mogu.html
      Možeš i ti sebi da napraviš. :)))

      Izbriši
  19. Pa ja sam bez tekstaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! O BOŽE ! Hoću sve :D daj žiro račun, evo adresa :P haha ! Svaka ti čast, zbilja sam oduševljena !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš me nasmija. :))) Ne moram ti ni govoriti koliko mi je drago što ti se tako svidjelo... Pretpostavljaš :))) Hvala

      Izbriši
  20. Ova plava suknja s točkicama je prekrasna! :) A i bijela suknja.. ah.. da bar znam šivati ;)

    OdgovoriIzbriši
  21. baš si bila vrijedna, svaka čast na spretnim ručicama :D
    cvijetna haljina, sako... zbilja svaka čast, sve izgleda jako profesionalno :D

    OdgovoriIzbriši
  22. Zadnje 2 suknje su mi wow. ALi sve je wow. Jep, da barem znam šivati :( Baš si bila vrijedna, i sviđa mi se kako ne bježiš od uzoraka i boja, a opet napraviš i nešto kao što je crno bijeli sako. Bravo :))

    OdgovoriIzbriši
  23. Bravo za kreativnost!Cveyna haljina je moj favorit:)))

    OdgovoriIzbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena