Vrijeme je za dzemper






Broj komentara: 12:

  1. Savršeno! Nisam znala da si znalac! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa i nisam... Rekla sam mami kakav džemper hoću, pa mi je ona pokazala kako se to radi :)

      Izbriši
  2. Jaooooo ! Moja omiljena boja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) Što je najvažnije, odlično se kombinuje uz sve ostale boje.

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. Hvala Marinice. Baš mi je drago što ti se sviđa <3

      Izbriši
  4. ma je li to tvojih ruku djelo?!
    krasan je stvarno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. paa... ovaj.... baš i nije. :)))
      Ne bih ovo znala uraditi bez mame. Kad ne znam kako dalje, mama pomaže :)))

      Izbriši
  5. pa dobro, mama pomaže, ali ipak radiš i ti, tako da se i to pika :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehe e može se tako reći :)))
      Prezadovoljna sam kako je ispao, baš onako kako sam ga i zamislila, ali, ipak, vraćam se šivenju. :)

      Izbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena