Ezelova kapa

Ako ste pomislili da je bilo lahko napraviti ove fotografije, pogriješili ste. Inače, Ezel je odličan model (to najčešće radi pored spavanja i jedenja), ali ne ako mu stavljate kapu. Ne volim da ga mučim sa nekim stvarima koje prirodno nisu za njega, pogotovo odjećom, pa sam ovo uradila nabrzinu, kad je već bio zadrijemao. Napravila sam nekoliko slika sa njegovom unikatnom kapicom, koju, poslije ovoga, neće više nikada nositi. Ne sviđa mu se. Neće ni da bude u njenoj blizini, samo je gurne sa svoje stolice.  J






Ne voli nositi kapu, ali zato voli da nosi svakakve frizure, a posebno voli kad mu se prave. J


34 komentara:

  1. Kako slatka mačka!!! dobijem poriv da mazim ekran. eto xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehehe Zaljubila bi se da ga vidiš uživo :)))

      Izbriši
  2. ma što će mu kapa kad je i bez nje prekrasan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma znam ja to, ali eto... onako :)

      Izbriši
  3. Predivan mačak :) Dobro mu stoji kapica!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Džaba što mu dobro stoji, neće pa neće :)

      Izbriši
  4. Ijao!!
    Mucis zivotinje, sram te bilo!! :))))))))))))))))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemoj me ružiti. Neću više nikada :) Oprostio mi je kad sam mu na kraju napravila frizuru.

      Izbriši
  5. Hahahahhaha kak je smiješan i sladak :))) Ali kapa je preslatka, napravi jednu za mene, u mojoj veličini hihih :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemoj da mu se tako smiješ, on je strašno ljut. :)

      Izbriši
  6. diiiiiiiiiiiiivan je! prelep, presladak!!!
    ovaj post spaja moje omiljene stvari macke i strikanje:)

    OdgovoriIzbriši
  7. ahahaha, jadan mačak s tobom... i kapom ;)
    ako si njega i naljutila mene si svakako nasmijala <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zašto si rekla da je jadan mačak sa mnom?! Povuci to! :)

      Izbriši
  8. wow taj macak ima harizmu i prelijep je! i kapica je slatka ali stvarno shvatam Ezela i zasto nece da je nosi,on jednostavno ne zeli da skriva svoju dugu kosu buntovnika,zar ne?
    Pozdrav ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. heheh Nisam razmišljala na taj način, a moguće je da zbog toga neće da je nosi. :))))))

      Izbriši
  9. awww jel ovo može biti slađe?? divan ti je Ezel, totalno me oduševio na fotkama, pravi mali grumpy model :))) a kapica je čisti bombončić, da sam ja mačak, nosila bi je stalno :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Kakav lijep mačak! Treća slika upiš :D. I prelijepo mu je ime :)

    OdgovoriIzbriši
  11. a baš je slatki s tom kapicom haha :D

    OdgovoriIzbriši
  12. mačak je super-smiješan! dala si mu ime EZEL? haahhahahhah!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moja mama mu je dala ime. :) Svi naši kućni ljubimci imaju zanimljiva imena :D

      Izbriši
  13. Moram priznati da, pored ovih divnih kreacija, Ezel nosi pobjedu, jednostavno je neodoljiv :):):)

    OdgovoriIzbriši
  14. hehehe, prekomičan je s tom kapicom :)Šteta što nije svjestan kako mu dobro stoji?!

    OdgovoriIzbriši
  15. Ezel je prelijep i premeden...prvo sam mislila jao sav je bijel ko pahulja al je onda skinuo kapu pa sam mu vidjela tu saru na glevici i mogu definitivno rec da je tak cool macak a i odlican model :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima on još nekoliko šara po sebi i na repiću. :)

      Izbriši
  16. Pa to je macak sa kapom! Awwwwww!
    Moj Cezar bi poludeo kada bih mu ovo uradila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam prošla nekažnjeno. Ogrebotina na ruci mi je podsjetnik da to više ne radim. :)

      Izbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena