Lancic na kragni


Ovih dana moja šivaća mašina i ja nismo u dobrim odnosima, pa sam joj priuštila jedan tretman čišćenja i mazanja uljem( koji ona toliko voli), i ostavila je na miru.  Dok ona odmara, ja sam napravila ovo:




Htjela sam nešto uraditi sa starom  bijelom košuljom, a u tom trenutku mi je bio pri ruci lanac i eto ideje. Zadovoljna sam kako je na kraju ispalo. Ako se i vama sviđa, onda na posao. Potrebno je:
- košulja,
- lanac (oko 55cm),
- igla i konac,
- iglice.


1. Iglicama zategnite lanac duž kragne i tako ćete odrediti koliko vam je lanca tačno potrebno, a i lakše je prišiti lanac kada je zategnut iglicama.



2. Iglom i koncem prišijte svaki treći kružić na lancu, i to na mjestu gdje se drže jedan za drugi. 





Ako prišijete na ovaj način konac vam se nikako ne bi trebao vidjeti na kragni, dok ispod kragne izgleda ovako:



To je to. Složit ćete se sa mnom da je jednostavno i, nadam se, lijepo. :)


Broj komentara: 15:

  1. zgodno je ovo, ne treba ti ogrlica ili lančić sada uz ovu košulju :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Izvinte, ali ja ne mogu a da ne zapazim boju laka :))
    Mene samo strah da lanac ne pusti boju a mam jednu divnu kremastu kosulju kojoj bi ovo dobro stajalo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nakon prvog pranja lanac nije pustio boju, ne znam šta će biti kasnije. :)

      Izbriši
  3. Mi lajkin it!
    Još samo da mi je naći lančić savršene dužine. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možeš kupiti koliko ti je potrebno. Ovaj lanac se prodaje na metar, a možeš ga kupiti na mjestima gdje se prodaje pribor za šivenje ili pribor za kućne ljubimce :) Barem sam ga ja kupovala na tim mjestima.

      Izbriši
  4. Super ideja, tako jednostavno a originalno. SLažem se s curama, ne treba ti nakit i svaka od nas ima neku kosulju koju bi ovako mogla ukrasiti.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma vidi vidi, baš fora, jako mi se sviđa :))

    OdgovoriIzbriši
  6. super ideja, totalni make-over košulje :D

    OdgovoriIzbriši
  7. odlicna ideja,svidja mi se mnogo

    OdgovoriIzbriši
  8. SUper ideja, tako mali detalj, a toliko je osvezio kosulju, odlicno :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Drago mi je što vam se svidjela ova ideja. <3 Ako lanac pusti boju, kao što kaže MPL, napisat ću ovdje u kometarima, neka se zna :) Za sada je sve odlično!

    OdgovoriIzbriši
  10. This is a fabulous idea! Love it! Thanks for sharing!

    : signe
    thedailysavant.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Bas si osvezila kosulju. Super rad! Dodji kod mene da se druzis sa ostalim bloggerima na EX Yu bloggers party..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na pozivu. Bit će prilika :)

      Izbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena