Asimetricne dzidze na majici



Sa starog lančića, koji nikada nisam ni nosila, skinula sam ove džidže. Lančić mi se nikada nije ni sviđao, čak ni kada sam ga kupila, ali sam znala da ću na neki način iskoristiti ove zanimljive asimetrične džidže.  Došli su na red. Nekoliko njih sam prišila na ramena obične crne majice, a za ostatak  ću smisliti nešto. :)









Broj komentara: 12:

  1. kul džidže, kul tutorijal! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. super ideja, tako je drugacije od nitni, cirkona, dijamantica i, wait for it.... bodlji!
    bas mi se svidja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni su se ovi kamenčići svidjeli baš zbog toga što su neobični i drugačiji od već viđenih džidža. :)

      Izbriši
  3. Pametna glava! :))
    Kliko sam stvari ja tako "dopravila", ehh..:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo ja radim kada nemam puno slobodnog vremena. Znaš i sama koliko vremena treba da se nešto sašije, pa da ne bih počinjala i ostavljala nedovršeno, radije uradim nešto ovako... :)))

      Izbriši
  4. Ideja je odlicna, kreativna...svaka cast!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo je predobro!!! Imam i ja ružnih ogrlica :D Još samo da nađem neku majicu za projekt...

    OdgovoriIzbriši
  6. dobro si imala živaca za prišivanje điđa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čim se bavim šivenjem onda moram imati dobre živce. Znaš ti to dobro :)

      Izbriši
  7. super ideja, imam nešto nakita kojeg se ne želim rješiti jer su u njem uspomene a ovako bi se baš dalo dobro ga iskoristit :D

    OdgovoriIzbriši
  8. 2 muhe jednim udarcem! Super :)

    OdgovoriIzbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena