Burda 3/2013



Napokon je martovski broj Burde stigao kod nas. Od kada sam vidjela pregled, znala sam da je moram imati.  Razlog tome je haljina na prvoj slici i pelerina sa kapuljačom (zadnje tri slike), mada ima još nekoliko zanimljivih modela. Evo mojih favorita iz ovog broja...










Više o ovim modelima možete pogledati ovdje i ovdje.

Broj komentara: 25:

  1. dobra je martovska burda, gledala sam je juče u granapu u komšiluku.
    možda i ja kupim. čisto da imam u kolekciji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da vrijedi imati ovaj broj. Gotovo sve haljine imaju one dvije tačkice. :)) I to je dobro :)))

      Izbriši
  2. mozda cu i ja da je kupi, bice od koristi kad tad, ima ih nekoliko koje cuvam za kad stigne masina :)
    pelerina je mjau ^.^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E kad ti se sviđa pelerina, onda ovaj broj obavezno kupi, zato što za nju imaš kurs šivenja. Sve je lijepo objašnjeno. Mašina treba da stigne! :)))

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. Ma hoću i ja! :))) Jedva čekam da ih sašijem.

      Izbriši
  4. Ona prva cvjetna haljina mi je savršena :)) a tek pelerina <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije cvjetna, mada tako izgleda. To su ptičice :)))

      Izbriši
  5. Valjalo bi uložiti, makar u jedan broj. Skupa, što jest-jest. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad se sjetim kako je teško napraviti kroj, onda nije skupa. :) Negdje možeš naći starije brojeve u pola cijene i jeftinije. Ja sam na sajmu kupila neke starije brojeve za 1KM :)

      Izbriši
  6. i mene je ovaj broj odusevio,fantastican je ima svega,posebno mi se svidjela ta prva haljina,dezen je savrsen,zelim sva platna koja burda koristi :)
    dopao mi se i onaj vintage model cipkanog topa i najvise od svega bijela vjencanica sa onim kao bratelicam i malenim rukavicima na ramenima goooolim ledjima,suknja na 3 volana,ma da znas koja je,savrsena zelim onakvu jednog dana!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni sama ne znam da li mi se više sviđaju modeli ili ovi dezeni :))) Znam na koju vjenčanicu misliš, sličan model kao ova prva haljina. <3

      Izbriši
  7. ma nije burda skupa. barem za ove šnajderice u godinama ko što sam ja koje ne izlaze, ne piju, ne puše gdje bih inače pare potrošila :))
    kupila juče, odlična je, sve što mi se sviđa je sa dvije tačkice, tako volim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neka si je kupila! Ima da se prošetamo u ovim haljinama ovog proljeća. :)))

      Izbriši
  8. Ova druga haljina,plava,dezen predivan , divan kroj,otvor oko vrata savršen...Samo ,cura je mršava ...

    OdgovoriIzbriši
  9. These pics are so beautiful, you have a really brilliant blog, love the vintage vibe :) would you like to follow each other, we will def follow back? :)
    www.cositsthebeesknees.blogspot.co.uk
    xxx

    OdgovoriIzbriši
  10. slažem se, ima baš super stvarčica... samo što sam se ja totalno zalijenila i izbjeavam mašinu :(

    OdgovoriIzbriši
  11. Da li ima koji kroj za hlače?
    Idem na tečaj i treba mi baš kroj za hlače iz Burde.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima nekoliko krojeva za hlače. Ove crvene su kožne(3.slika od kraja), malo su komplikovanije za sašiti, a ove su puno jednostanije http://www.burdastyle.de/chameleon/mediapool/thumbs/c/a3/104-0313-B_400x533-ID284843-53720b55db96ba5be38706af43cdd934.jpg
      Sretno sa hlačama :)

      Izbriši
  12. Pozdrav, gdje kupujete Burdu u Sarajevu? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gdje mi bude usput :) Može se naći na gotovo svakoj trafici u Sarajevu.

      Izbriši
  13. Da takve haljine se mogu naci u sarajevu
    Haljine

    OdgovoriIzbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena