Eksperiment haljina



Eksperiment br. 1: Prvi put koristim materijal koji je mješavina pamuka i poliesterskog vlakna.  Dobila sam deklaraciju uz materijal, gdje sam pročitala mnogo korisnih informacija, ali ne znam kakva je postojanost boje, što me najviše brine. 

Eksperiment br .2: Ovaj model haljine mogao bi biti idelan za moju tkaninu snova.  Ništa nisam prepustila slučaju, pa sam sašila ovu haljinicu, da vidim, kako ovaj model izgleda na meni.  Samo ću reći da jedva čekam lijepo vrijeme, pa da je pronosam. :)










42 komentara:

  1. Dado, Dado. Pa ti šta god napraviš, bude bajno. Ugledah taj V izrez i kontam kako je ružan (jer ga ne volim, pa je meni ružan haha), ali onda je vidim čitavu, svu u stilu pedesetih, a izrez i na leđima - ma prelijepo :))). Ja bih jedino izbjegla preklop naprijed, al do mene je, imam problem s V izrezima :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja imam isti "problem" - ne volim V-izreze... Iako mi se jako dopada model, ipak bih umjesto ovog V i preklopa voljela neku varijantu ovalnog, tj. čamac vrata. To bi onda bilo nešto slično mojoj haljini iz snova... One iz 50-tih: mali rukavići, ovalni vrat, izražen struk i lagano da se širi i pada sve do pola koljena ili tik ispod koljena... ahhhh :)

      Izbriši
    2. Imam i ja problem sa V izrezima, ali čini mi se da će poslije ove haljine to biti prošlost. :) Htjela sam da haljina ima izrez na leđima, pa sam zbog toga napravila isti i naprijed. Nekako mi nije bilo smisla da ljetnu haljinu, i to od ovog materijala, zatvorim naprijed, a otvorim na leđima. Morate probati nešto ovakvo, možda i vama odbojnost prema V izrezima prođe. :)

      Izbriši
  2. Model je idealan za tvoju tkaninu iz snova! I ne mogu da prestanem da se divim tvojoj preciznosti i pedantnosti. Jako lepa haljinica, samo volela bih, a mislim da nisam jedina, te vidim neke fotkice tebe u njoj ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh... ne mogu da se zamislim u ulozi modela :) Mada, ove moje haljine puno ljepše izgledaju kad su obučene... Možda ću napraviti par fotkica kada bude ljepše vrijeme, jer su haljine ljetne.

      Izbriši
  3. kakva krasna haljina dado!
    bez teksta sam, savršena je.
    odlično će pristajati ovaj kroj tvojoj tkanini snova :)

    uživaj noseći obje haljine :)

    OdgovoriIzbriši
  4. kako bih voljela da znam da šijem tako ko ti lijepo :D a haljina je famozna! fenomenalna!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ti mogu nekako pomoći da naučiš, samo reci :)

      Izbriši
  5. ajmeee kako je preslatka, kako si je samo divno sašila :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Prelijepaaaa! Da mogu nosila bih samo taj kroj. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. zaboravih ti reći
    pamuk i poliester - ne vidim razlog zašto bi boje bile nepostojane, nemoj da brineš

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislila sam da će, nakon prvog pranja, materijal pustiti boju i izblijedjeti. Tako mi je izgledao. Međutim, nakon pranja izgleda isto. :)))

      Izbriši
  8. Prekrasna!! Požuri i napravi haljinu snova :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivno izgleda... kroj mi se baš sviđa!! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je drago što ti se sviđa :)

      Izbriši
  10. bas je divna haljina, ja strasno volim izrez na ledjima. a model je bas savrsen za mnogo prilika. ja imam tako dve tri haljine koje planiram da sasijem (sama ili ne:)) u nekoliko razlicitih boja i dezena i da ih se nanosam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma sama! Važno je početi sa šivenjem. Sa prvom haljinom ćeš se malo mučiti, ali sa drugom nećeš. Tako to ide :)

      Izbriši
  11. Ma prelijepa je,savsena,svaka cast!! Jesi li ti samouka ili si zavsila neki kurs ,skolu ili nesto jer je ovo bez mane!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Još dok sam bila mala, mama me učila gotovo svim ručnim radovima, ali rijetko sam šila, sve dok nisam završila fakultet i onda sam više vremena posvetila ovome. Volim knjige iz ove oblasti i učim iz njih. Kupila bih ih sve, ali prava rijetkost je naći te knjige. Moje pravo zanimanje nema nikakve veze sa šivenjem. Uglavnom, sve što sam naučila, naučila sam iz knjiga i iz Burde. :)

      Izbriši
    2. pa svaka cast,stvarno...ti si izgledala savladala gradivo!i ja sama ucim,par caka mi je pokazala moja tetica komsinica!oduvijek me zanimalo ,pa sam i kao srednjoskolka nesto sjeckala smisljala,u toku faxa sam dosadjivala i nosila drugima da mi siju,i onda prije par godina sam se dograbila masine za sivenje,steta sto nisam ranije..

      Izbriši
    3. Sama možeš sve naučiti. Važno je samo da znaš kako se nešto radi, a ostalo je sve vježba. Svaka nova haljina će biti bolja od prethodne. I dalje ja učim. Uvijek se nađe nešto što nisam dosad radila. :)

      Izbriši
  12. DIVNA! Izgleda kao iz dućana!

    OdgovoriIzbriši
  13. Haljina je prelijepa, jako dobro i uredno sašivena, dezen je pravi proljetni...
    Ja mislim da je mješavina pamuka i poliestera puno bolja za postojanost boje, nego čisti pamuk (iako je pamuk ugodniji za nošenje). Ja uvijek operem materijal prije šivanja, da se eventualno skupi, ako će se već skupiti...
    Jedva čekamo da vidimo haljinu od materijala tvojih snova :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tkaninu sam samo namočila prije krojenja, ali pomislila sam ako dodam neko sredstvo za pranje da će odmah izblijedjeti. Materijal mi se učinio nekvalitetan. Na moju sreću pogriješila sam. :)
      Hvala ti za ovu prvu rečenicu :)

      Izbriši
  14. Lijepa haljina kako izvana tako i iznutra :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zadovoljstvo mi je čuti to od vas. Hvala :)

      Izbriši
  15. Divna je. Tako je ženstvena, i dezen, i boja i kroj...ma savršenstvo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Aleksandra na tako lijepim riječima. Draga mi je ova haljinica pa mi sve pohvale za nju puno znače :)

      Izbriši
  16. Prelep materijal, prelep model haljine i SAVRSENO uradjen! Divno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije ti ništa promaklo :) Drago mi je što ti se sviđa i hvala.

      Izbriši
  17. Sasvim slučajno sam naletela na sliku ove haljine, prelepa je! Retko pratim blogove, tako da ne znam pravila, ali me zanima kako i gde mogu da nadjem šnit za ovakvu haljinu. Mislim da je ovo baš ono što tražim. Imam i jedno pitanje, da li je široki pojas tačno na struku ili možda malo više i koliki je tačno izrez (imam malo bujnije poprsje pa se plašim da ne izleti sasvim). Hvala unapred.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šnit sam sama pravila prema svojim mjerama, ali inače koristim šnitove iz Burde. Problem mi je što se ne uklapam u mjere koje se nalaze u Burdi, pa onda šnitove moram sama da pravim.
      Pojas je odmah ispod grudi, pa do struka. Na slikama izrez izgleda velik, ali nije. Prilično je širok, ali nije dubok. Tražila sam sliku na internetu, koja me inspirisala da napravim ovu haljinu, ali nikako ne mogu da je nađem :(

      Izbriši
    2. Nažalost, ja to ne umem. Kod mene je ona varijanta, daj mi šnit i sašiću, sve drugo mi je u domenu naučne fantastike. U svakom slučaju hvala, pokušaću da pronadjem sličan šnit negde.

      Izbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena