Tkanina mojih snova


Originalniji naslov ovom postu nisam mogla smisliti, jer mi je samo  u glavi kako je ovo tkanina mojih snova. Svi koji me poznaju i koji prate ovaj blog duže vrijeme  znaju koliko volim tkanine sa retro ružama i da sam u stalnoj potrazi za tim prelijepim dezenom.  Nije mi polazilo za rukom da nađem tu tkaninu, a i ono što sam do sada nalazila bilo je samo slično onome što sam tražila. Shvatila sam da imam problem sama sa sobom,  jer ko još zamisli neku tkaninu pa  je traži?!? Obično je to suprotno, kupuješ ono što ima u ponudi.  Pomirila sam se s tom činjenicom i prestala tražiti taj dezen.

A onda...

Dobijem priliku da naručim nešto iz kataloga IKEA Tr( u BIH ne postoji IKEA).  Pogađate šta sam u katalogu našla i naručila.  Upravo onu tkaninu koju sam zamišljala i tako dugo tražila: umjerene i nenametljive retro ruže diskretnih boja na bijeloj podlozi,  100% pamuk. Presretna sam! Danas sam se malo igrala s njom i napravila nekoliko slika...








 Sada je gledam i zamišljam kako će to biti lijepa haljina. ..

33 komentara:

  1. Zaista je divan dezen! I sama sam ljubitelj općenito cvjetnih uzoraka, a ovaj je baš onako dobra kombinacija retro i cvijetnog uzorka! Malo me podsjeća na goblene....

    OdgovoriIzbriši
  2. svaki put se iznenadim kad neko kaže ima i to u ikei, šta sve oni imaju!
    valjda će nas uskoro udostojiti svojim prisustvom :)
    divan izbor, jedva čekam da vidim šta će postati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O Ikea, Ikea... Sanjam taj dan kada će biti i kod nas. :)

      Izbriši
  3. jao, preprekrasan ja materijal!
    želim ti lijepo i lagano šivanje haljine :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sa nestrpljenjem čekam da vidim novu haljinu, tvoju kreaciju. Kad počinjes sa šivanjem?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram prvo da izaberem jedan model koji će odgovarati ljepoti ove tkanine :) Već sam zamislila haljinu, ali moram poraditi na kroju.
      Samo da završim neke stvarčice koje sam već započela, pa ću onda preći na ovaj slatki poslić :)

      Izbriši
  5. Odem ti ja u Trst u subotu a tamo materijala ko u prici, milion boja i vrsta :-) odmah si mi ti naumpala :D a za nas koji neznamo sivati H&M ima odlicnih retro haljinica sa cvjetnim uzorcom :D pa na ljeto taman da ih pronosamo :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ja bih se izgubila u Trstu među tim materijalima :)

      Izbriši
  6. A ja imam haljinu od takvog materijala, samo je podloga sivkasto - ljubicasta :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Imam isti problem kao i ti, vrlo cesto prvo zamislim sta mi treba/sta zelim i onda trazim i trazim i traaaazim...
    Uh, bas je lep materijal, tacno sam zamislila jednu jednostavnu pin-up letnju haljinicu sto se "vrti" kad se i ti vrtis :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh, dobro je znati da nisam jedina. :)
      Ako haljinica ne bude ista takva kao što si je ti zamislila, onda će biti slična. :)

      Izbriši
  8. I iz mojih snova! :)
    Takođe volim nenametljivi cvjetni dezen.

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasan je materijal. Jedva čekam da vidim šta ćeš napraviti od njega.
    Moram priznati da je i meni taj dezen među omiljenima. Inače materijal se ubio za haljine!

    OdgovoriIzbriši
  10. Nadam se da će vam se i haljina tako svidjeti :) <3

    OdgovoriIzbriši
  11. Razumem te sto se tice te divne recenice-tkanina mojih snova! Imam takvih bar desetak, mislim, bas one koje sam zamisljala da cu naci. A onih koje mi se svidjaju imam pun orman, hvala bogu. Divan ti je materijal, i sto je najvaznije, kvalitetan

    OdgovoriIzbriši
  12. Ma nebi se izgubila ja bi ti bila vodic, sve sam si to ja fino ogledala haha :-)

    OdgovoriIzbriši
  13. cvjetni dezen definitivno nije moj broj ali jedva čekam vidit šta ćeš napravit od njega :D

    OdgovoriIzbriši
  14. ma prelijep uzorak,super su im tkanine inace,kao i sve ostalo! Danas si mi naumpala,jer sam kupila novi broj burde :) ima inspirativnih stvari ali moram priznati da je predhodni bio mnogo kvalitetniji,nenadmasan!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kupila si aprilski broj Burde? :) Vidjela sam da ima nekoliko dobrih modela u ovom broju. Meni se sviđaju ovakve haljinice: http://www.burdastyle.de/chameleon/mediapool/thumbs/d/92/109A-0413-B_400x533-ID287283-b7d790984470b4df225eb55c99bb1042.jpg
      Lijepa je i ova:
      http://www.burdastyle.de/chameleon/mediapool/thumbs/a/8d/116-0413-B_400x533-ID287316-dcccdc5cbbec39a6d210018072dda167.jpg
      Ma kupit ću i ja ovaj broj :)

      Izbriši
    2. i meni je slatka ova crno bijela,ma ima zanimljivih modela naravno kao i uvijek :)
      uglavnom zaljubljena sam u onu haljinicu iz proslog broja(ona divna u vintage fazonu sa onim pticicama)imam neko bijelo ljetno platno sa plavim vezom ,odavno trazim neki idealan model za njega,i izgleda mibas ta haljina TAj idealni model,ali nikako da se usudim..jer oni uvijek traze vise platna nego sto ja imam na raspolaganju..uf mozda i sama nesto smislim!Ne ide mi bas za rukom da slijepo slijedim upute :D
      Ja sam postala ovisnica o burdi ne mogu da odolim kad je ugledam
      pozdrav

      Izbriši
    3. Iznenadila sam se kad sam vidjela koliko materijala treba za pojedine haljine iz prošlog broja. Previše. Zbog toga ni ja slijepo ne slijedim njihove upute. :)
      Apsolutno te razumijem što ne možeš da odoliš Burdi kad je ugledaš. Poznato mi je to :)))

      Izbriši
  15. Ne mogu da docekam da vidim finalni rezultat :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Nice blog!!!
    Would you like to follow each other???

    OdgovoriIzbriši
  17. A ja gledam i zamišljam da od nje napravim stolnjak za neki okrugli sto koji će stajati napolju i na kome ću servirati čaj.
    Ali, puste želje :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zašto puste želje!? Ne znam da li ima kod vas IKEA? Ako ima kupi tkaninu jer je na sniženju, a jako je kvalitetna. Možeš od nje napraviti šta god poželiš! :)

      Izbriši
  18. Prelep i inspirativan materijal, za lepe romantične haljinice, koje i ja obožavam, mada sam sad malo prestara za njih :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaco, nikad žena nije prestara za romantične haljinice, nemoj tako da govoriš :)

      Izbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena