Mafin torba


Uz ove šarene, neodoljive  mafin kolačiće nikako mi ne odgovara crna pozadina. Bilo koja druga boja da je umjesto nje, bilo bi puno bolje, a samim tim bi i moja torbica bila ljepša. Kada je torba bila gotova,  došla mi je ideja da izrežem ove kolačiće i da ih zalijepim na neki drugi materijal, pa da od tog napravim torbicu. Imam još ovog materijala, pa možda to i uradim.

Način izrade je isti kao kod torbe iz prethodnog posta. Jedina razlika je u tome, što je sa ovim materijalom lakše raditi, zato što ne klizi pod stopicom.  Materijal je od vinila, ali sa unutrašnje strane nije tako gladak, kao sa vanjske, što olakšava posao. I da, stavila sam privjesak na rajfešlus.

Ako volite mafine barem upola kao ja, onda će vam se torbica svidjeti. :) 




32 komentara:

  1. Torbica je genijalna, a meni se baš sviđa što je crna pozadina. Makar totalno mogu zamislite mafine i na baby pink!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ova torbica mi je dosad najdraža stvar koju sam vidjela na tvom blogu, valjda jer mi je totalno moj stil :) a i tko ne voli mafine haha :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znači tako... Pošalji mi adresu na mail. Ipak je tebi danas rodendan :)

      Izbriši
  3. meni se bas svidja i sto je crna i materijal i model, sve po jusu :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj, ja ne volim pismo torbe. Čudno bih se osjećala da je moram nosati u ruci :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se sviđaju, ali ih rijetko nosim, upravo zbog nepraktičnosti. :)

      Izbriši
  5. mmmmm muffincice posebno volim mljac mljac
    crna pozadina je savrsena moze da ide uz svaki moguci look + preslatka je + ima smisla za humor = pun pogodak !! Odlicna ideja
    A zanima me od cega su maffincici i da li si ih nekim ljepilom zalijepila ili?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Materijal je sa mafinama, ali planiram da izrežem mafine sa ovog materijala pa da ih zalijepim na drugi :)

      Izbriši
    2. ma daaaaaj....ja sam bila uvijerena da si njih posebno dodala...hmmm mora da sam bila umorna kad sam citala!Svasta!! Uglavnom preslatka je

      Izbriši
  6. Bijela pozadina would do better, ha?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bela, mene ubjediše u komentarima iznad da je i crna dobra :)

      Izbriši
    2. ma crna definitivno :) kolacici vec imaju bijele u sebi ne bi se isticali na istoj pozadini,dok ni jedan nema ni trunkicu crne zato su s eovako dobro istakli

      Izbriši
  7. preslatka *.*
    meni se čini da crna pozadina baš dobro istakne ove preslatke muffine... joj, jel' se još kome sad papaju muffini ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Papaju mi se od kada sam počela praviti ovu torbu :D

      Izbriši
  8. Jooooj *-* kako je slatko!! Preslatko! I meni se baš sviđa crna pozadina jer su oni šareni :)) I od kojeg su materijala ti muffini i kako si ih lijepila? Zaaaakon je :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam lijepila mafine, ali ću... :) Od ovog materijala se prave PVC stolnjaci. Svugdje ga ima kupiti, a ja kupujem u JYSK-u, jer oni imaju najbolje dezene.

      Izbriši
    2. Ahaaa, sad mi je jasno :) Hvala!! Odlična ideja!

      Izbriši
  9. Divna je torba ali ja bih je izgubila u prvoj prodavnici.Ja da sam je napravila stavila bih neke "vrišteće"okrugle drške.Ovo sa PVc materijalom je genijalna ideja:))

    OdgovoriIzbriši
  10. meni se dopadaju na crnoj podlozi, ništa im ne fali. mada bi bilo lijepo da je pozadina crvena.
    u svakom slučaju torbica je krasna :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Dezen sa muffinima je super. I crna pozadina ih jos više ističe.
    A šta misliš o jednu haljinici sa dezenom 'mali muffini' na svijetloj pozadini?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Idealan dezen! Eh, da mi je naći takav materijal :)

      Izbriši
  12. Posjetite moj blog, darovala sam vam malu blog nagradicu! :)

    OdgovoriIzbriši
  13. gledam i naravno ne citam naslov pa razmisljam kako je kul papir za poklone:D
    preslatka i prolecna!
    :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Dobile smo Liebster nagradu, a mi smo je odlučili prosljediti Vama! Detalji i pitanja su na blogu! :)
    http://majezmaje.blogspot.com/2013/04/liebster-nagrada.html

    OdgovoriIzbriši
  15. Pa ja sam se u ovu torbu zaljubila <3 oduševljena sam!!!

    OdgovoriIzbriši
  16. Može li se naručiti Muffin torba? :) Znam da je ova završila kod Matee sretnice, ali želim i ja tako bi mi išla uz moj nakit koji kreiram!!!! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moći će se naručiti uskoro :)

      Izbriši
    2. Jeeeeee! Super! :D Pik moja! :D Samo javi kad bude dostupna ;) Hvalaaa puno!

      Izbriši
    3. hehe Ma jedva čekam da pokažem nove torbice :D Hvala tebi puno!

      Izbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena