Naj... asimetricna suknja

Prošle sedmice sam nekoliko suknjica izradila, a nisam objavila nijedan post o njima.  Hitno mi je potreban jedan fotograf i model koji bi taj  posao obavljali umjesto mene, a ja bih se onda samo bavila svojim poslom i čitala vaše komentare. To bi bio idelan scenarij. Postovi bi bili redovni, fotografije odlične, i vi biste mogli vidjeti  sve što izrađujem i dati svoje mišljenje o tome. :) 


Izgleda da se euforija oko asimetričnih suknji polako stišava. I dalje su one prisutne, ali ne kao prošle sezone kada je svaki modni portal dnevno objavljivao barem jedan naslov posvećen asimetrčnim suknjama i kad nije postojao nijedan high street brand koji nije imao u svojoj ponudi nekoliko različitih krojeva asimetričnih komada.  

Ne pratim previše trendove, ali od njih uzimam ono što se meni sviđa, pa sam tako rado prihvatila asimetriju u modi. Trenutno, ovo mi je najdraža, najjednostavnija i najbrže urađena asimetrična suknja  koju imam u ormaru.




Broj komentara: 28:

  1. Mogu se ja doseliti kod tebe i biti tvoj fotograf? :))
    Ja volim te asimetrične suknje i ne opterećujem se nikad s tim da li je nešto još uvijek u trendu ili ne, te stvari su ionako nemoguće za pratiti :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dogovoreno :) A ja ću ti plaćati u haljinama i suknjama :D

      Izbriši
    2. Divota, da sam bar bliže :))

      Izbriši
    3. Evo, ja se prijavljujem za model :)))) I meni moes placati u suknjama, nemam nista protiv :))

      Izbriši
    4. Valja imati dobre ljude oko sebe, šta god ti zatreba uskaču. Samo što nas zeza geografija. :)

      Izbriši
    5. kad bismo mi blogerice balkanske mogle da se skupimo na jednom mestu, ma svet bismo osvojile :)
      kakve divne zene <3

      Izbriši
    6. Kako si to lijepo rekla <3 Pa mi bismo mogle firmu osnovati. Pogledaj... svaka ima nešto što zna i voli raditi :)

      Izbriši
  2. Suknjica je odlicna,svidja mi se i materijal.Megustujem i muffin torbu iz proslog posta,bozanstvena je :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, i za suknjicu i za torbicu :)

      Izbriši
  3. nisam neki ljubitelj ovih asimetričnih suknji jer mi ne znam... ne uklapaju se uz mene :D
    i ja se rado javljam da ti budem model

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja stalno imam potrebu da izjednačim te dvije strane kad vidim asimetriju. :D
      Ako ikad zatrebaš plus size modela...šta da kažem, volim da se slikam!

      Izbriši
  4. Da. I ja bih fotografa. Često ne objavim post na svom blogu jer nisam nešto fotografirala ili nisam zadovoljna fotkama.
    Sviđa mi se suknja. Meni su zgodne te asimetrične suknje, jedino ja na sebi ne volim suknje na gumicu. To mi je za vitke osobe, ja imam osjećaj da još šire izgledam u njima, nego jesam.

    OdgovoriIzbriši
  5. i ja bih za tobom trčala s makazama da poravnam suknju haha

    OdgovoriIzbriši
  6. Divna je, još zebrice :).
    Modela imaš napretek :), još da smo ti bliže...

    OdgovoriIzbriši
  7. meni ovakve suknje nisu legle i gotovo :(
    ali mi je ovaj tvoj materijal super :D
    držim fige da si nabaciš kakvog zgodnog asistenta da ti olakša posao ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. meni su se bas svidele asimetricne suknje kad su se pojavile, jer sam pre oko dvanaest godina napravila jednu sa mamom i nosala je do besvesti, samo nije bila velika razlika izmedju prednje i zadnje strane. onda kad su postale popularne, malo sam ih ignorisla dok se ne slegne prasina, a vidis sad kad si ti pokazala ovu, dobile su pravu tezinu, sad im je vreme.
    mnogo mi se svidja i dezen i boja, a lepo si je i fotografisala, pravi si majstor, ja bih je nosila ko da je crna do kolena, sa svakom stvarcicom koju imam u ormaru :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš tako je i nosim, kao da je crna. Nekako mi apsolutno uz sve ide. Znači lijepo sam je fotografisala :) Bolje se snalazim za šivaćom mašinom, nego sa aparatom za slikanje, pa mi puno znači i taj kompliment :D

      Izbriši
  9. prelijepa je i bojom i materijalom i tim zabavnim dezenom ! Mozes li mi otkriti tajnu gdje kupujes platna da se i ja zarovim kada dodjem u Sa
    pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najčešće kupujem kod jedne tete iza Veterinarskog fakulteta, ali i u svim ostalim prodavnicama metraže u Sa.
      Ovaj materijal sam kupila na Ilidži u nekoj maloj prodavnici koju sam tek otkrila i jako mi se svidjela. Već sam se vraćala nekoliko puta u nju. :) Ti se meni javi kad dođeš, pa ćemo mi to zajedno obići :)

      Izbriši
    2. Ok vazi dogovoreno ;-)

      Izbriši
  10. Preslatka je, obožavam asimetriju u svemu :D

    OdgovoriIzbriši
  11. lovely! would you like to follow each other in gfc and bloglovin? let me know!

    OdgovoriIzbriši
  12. Možeš li mi dati savjet oko suknje. Sapila bih potsuknju, postavu, jer je prozirna. Suknja je od 100% polyester. Da li postava može biti od pamuka ili lana. Unaprijed hvala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam do sada takvo nesto radila, ali ne vidim razlog zasto ne bi moglo, posebno ako je ta pamucna tkanina namjenjena za postavu.

      Izbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena