Prozirna pismo torba

Na mnogim street style fotografijama modno osvještenih dama vidjet ćete ovaj zanimljivi komad. Može se nositi uz apsolutno svaku odjevnu kombinaciju, a pri tome joj daju neku posebnost.  Nemoguće je ostati neprimjetan sa ovom torbom, što, barem ja tako mislim, i nije dobro.  Ko želi da pažnju na sebe privlači novčanikom, mobitelom, ključevima od stana ili auta? Hrabra je ona koja će svima dopustiti da sve to vidi. Nisam jedna od tih, pa moja upotreba ove torbe je, isključivo, za posebne prilike. Kako god, drago mi je što su ove torbe i dalje u trendu.


Sama sebi  sam napravila prozirnu pismo torbu. Ako se i vama sviđa, pročitajte u nastavku postupak.

Potrebno je:
-         -   rajfešlus 38cm,
-         -  stolnjak od vinila 40x25cm (2 komada), 
-         -  mašina za šivenje (stopica za rajfešlus i standardna) i makaze.


1. Staviti komad materijala preko rajfešlusa, s tim da prelazi 1cm od ruba rajfešlusa i prišiti. Mašina ne može sama da povlači ovaj materijal, pa je potrebno pomalo povlačiti ručno.




2. Isto uraditi sa druge strane rajfešlusa.


3. Stavite jedan komad materijala na drugi, tako da vanjski dio rajfešlusa bude unutra, i pri tome otvoren. Odmaknuti 1cm sa svih strana i prišiti standardnom stopicom.





4. Makazama odrezati ćoškove i izvrnuti torbu.




To je to! Uživajte sa svojom novom torbicom! :)

 

31 komentar:

  1. super je! ja obozavam sve sto je providno, na primer znas one stare telefone iz 90ih u kojima se vidi ceo mehanizam :)
    elem, super je torba, samo dodaj neki zanmiljiv neseser za telefon i novcanik, a nek se vidi lepe stvari kao sto si i uradila, naocare, sjaj, bas mi se svidja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imala sam prozirni sat, tebi bi se sigurno svidio :)
      Planiram napraviti jedan neobičan neseser koji bi uvijek bio u ovoj torbi za stvarčice koje ne želim da se vide.

      Izbriši
    2. To je dobra ideja...malo privatnosti...

      Izbriši
  2. Ajme kako ja tebi zavidim, i svima koji si mogu tako sašiti stvari :))
    Super je torbica, ko stvorena za nadolazeće sunčane dane :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možeš i ti ovo napraviti, nije ti potrebno nikakvo iskustvo. :)

      Izbriši
  3. Lijepa je torba, ali se ja nikad ne bih usudila nositi ovako nešto jer je u mojoj torbi uvijek haotično :) mada sam vidjela ovakve torbe sa preslatkim postavama koje se mogu mijenjati i te mi se pravo sviđaju za ljeto :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa dala si mi dobru ideju! Napravim nekoliko postava koje mogu mijenjati i uvijek torba izgleda drugačije. :)

      Izbriši
  4. Izgleda jednostavno za napraviti. Za mene bi ovo bila intervention torba, no more mrtvi konji in d beg! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro si to rekla. :D Onda sebi napravi jednu.

      Izbriši
  5. super ideja stvarno,i meni se dopadaju prozirne torbe,pa sam nasla neko jednostavno rjesenje skupim PVC torbicama...i to na skolskom odjeljenju :D pokazacu u postu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ove torbice su stvarno preskupe, a tako ih je jednostavno napraviti. Jedva čekam da vidim tvoje.

      Izbriši
    2. tebe sam se sjetila cim sam vidjela ove cvijetne haljinice http://deargolden.blogspot.it/2013/04/friday-shop-update.html

      Izbriši
    3. Dobro si me upoznala :) Hvala ti što si ih podijelila sa mnom :)))

      Izbriši
  6. imaš isti novčanik kao ja :)

    na isti način pravim nesesere. brz i jednostavan postupak.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobar je novčanik, ima puno prostora(možda i previše).:)
      Dosad smo pravile nesesere, a odsad ćemo torbice :)))

      Izbriši
  7. E pa ovo je ODLICNO! to cu sigurno i sama da uradim! i mozda jos koju malu za sitnice u tasni :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slađi, drago mi je što ti se sviđa i što sam te podstakla da je napraviš :)

      Izbriši
  8. super je :) jednostavno a efektno :)

    OdgovoriIzbriši
  9. meni je ovo super... imala sam jednom prozirnu torbu, samo se ne sjećam što se desilo s njom ;)
    ali zato su mi svi neseseri prozirni :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Jako mi se svidja ideja za torbicu. A jos vise tvoj blog, kreacije i urednost i sistematicnost kojima odisu postovi! Bas mi je drago da smo se upoznale :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na tako lijepim riječima sashkonela. Znači mi to mnogo <3

      Izbriši
  11. Ja ne volim prozirne torbice tj. koristim ih samo kao neseser jer su jako praktične i brže nađem šta mi treba. Ali ne bih ih nosila ovako napolju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se stvarno sviđaju, a nisam je nikad nosila. Nadam se da ću ovog proljeća ovu pronosati :)

      Izbriši
  12. secam se kada sam jos u srednjoj dobila prozirnu teget torbicu koju sam setala svaki dan kao neka mala damica:D svi ruksak, eventualno neke torbe na rame a ja torbicu:)

    danas, nekako mi se sve te prozirne torbe ne svidjaju, ali obozavam jednostavnu inovativnost i tako mi je drago kada otkrijem kreativne ljude i njihove interesantne blogove.
    jos kada putujem po regionalnoj kreativnosti,ma milina!

    puno pozdrava:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ana, hvala ti na komentaru. Drago mi je što imamo ista interesovanja i što ćemo se družiti na našim blogovima :)))

      Izbriši
  13. gdje ima ovog materijala za kupiti? hvala :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Reći ću ti jedino ako ćeš ovakvu torbicu praviti :D
      http://www.jysk.ba/210/236/5600900/a/catalog

      Izbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena