Dva kroja; jedna duzina

Iako su mi se uvijek sviđale midi suknje,   rijetko sam ih nosila, gotovo nikako. Razlog tome je bio što sam  mislila da će me ova suknja učiniti nižom nego što jesam. Takve stvari oko visine više me ne zanimaju, pa sam napravila dva različita kroja ove suknje, jedan na puni krug, a drugi sa faltnama.  Previše sam subjektivna, pa ne mogu reći koja mi je suknjica draža, zato vi odlučite koja suknja će ponijeti titulu „ljepša“ :) 











Broj komentara: 20:

  1. meni se više sviđa ova sa cvjetićima :D i ja bih je nosila, prelijepa je

    OdgovoriIzbriši
  2. Šarena suknja mi je vesela i lepršava,prava ljetna...No,meni se sviđa i ova druga,doista neobičan materijal:))Trebala si ih obući da vidimo kako ti stoje:))

    OdgovoriIzbriši
  3. meni su obje lijepe, ali mi je zanimljivija ova bež zbog materijala sa rupicama :)
    i obje su baš majstorski urađene.

    OdgovoriIzbriši
  4. Obe suknje su prelijepe na svoj nacin (i naravno jako dobro i uredno uradjene, kao i uvijek :-)).
    Sarena suknja je vesela, ljetna...
    Ova na faltne je "ozbiljnija" zbog kroja i materijala. A sigurno da sa sarenom majicom i ona leprsavo i veselo izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  5. Odmah mi se svidjela ova bež, ali ipak se ne mogu odlučiti. Prelijepo, a dužina savršena, omiljena mi. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. pa i ne moras da biras koja ti je draza jer su obe tvoje, bas te briga :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpisujem :))) a obje su super, cvjetna je tako divno šarena i bezbrižna, a ova bež ima te super rupice, nemoguće je odlučiti se koja je ljepša :)

      Izbriši
  7. prelijepe su,bez za jesen ova druga za ljeto

    OdgovoriIzbriši
  8. Jooooj, baš su lijepe! Super su mi obje, možda mi je malo draža na točkice radi uzorka... ne mogu odoljeti točkicama! Baš uredni i divni radovi :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Uuuu, obje su krasne! Ali bež suknja mi je draža, izgleda nekako estravagantno i kao da je dizajnerski komad odjeće ;) Od kakvog je materijala? Liči mi na velur, neku mekanu kožu....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na lijepim riječima :) Materijal je imitacija velur kože. Ne vidi se dobro na slikama, ali stvarno je zanimljiv. Možda se bolje vidi ovdje http://haljinicesuknjice.blogspot.com/2012/10/suknja-sa-kaisem_22.html Materijal je istog sastava, samo što je druga boja. Malo je težak, ali to mu je jedina mana. :)

      Izbriši
  10. Obje su mi super i posebne svaka na svoj način. Bež je zanimljiva zbog tih rupica, a cvjetna je prava ljetna i vesela :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Lijepo je čitati ovakve komentare :D Hvala vam <3

    OdgovoriIzbriši
  12. ja bih radije nosila ovu bež dulju <3

    OdgovoriIzbriši
  13. i ja izbjegavam ovu dužinu suknje pošto me 'poklopi', ali ova cvjetna je za poželit! A i druga je lipa, nema šta! Kao i inače, uredno i profesionalno šivano - bravo!

    OdgovoriIzbriši
  14. odlične suknje , meni je ova cvjetna sasvim za mene :D
    svrati na moj blog po nagradicu :D pozz

    OdgovoriIzbriši
  15. prelijepe suknje, pogotovo ona s cvijetnim uzorkom...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Marija, drago mi je što ti se sviđaju :)

      Izbriši
  16. Draga tu sa cvijetićima ponovi za mene haha divna je :) pusa :*

    OdgovoriIzbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena