Sve nijanse crvene


Ovo je trebao biti tutorijal o redoslijedu šivenja suknje, ali tek kada je suknja bila gotova shvatila sam da  nisam slikala pojedine faze. :) Ustvari, samo sam napravila nekoliko slika na početku, a kasnije sam se tako uživila da sam na sve zaboravila.  Kad dobro krene, ne valja ni prekidati posao. :)  Nikakvih problema nisam imala dok sam je pravila, pa sam pomislila da ću naći neku manu kada je budem probala, ali ništa. Suknja idealno stoji.

 Eh, kada bi šivenje uvijek bilo ovako jednostano...








Broj komentara: 28:

  1. Jel ti stvarno šiješ ili popravljaš stvarčice drugima :D? Meni je žao dati pare na onu haljinu i riskirati da popravka neće dobro ispasti. Dođe mi jedino da se uslikam u njoj i pokažem nekoj šnajderici da vidi može li se šta uraditi. (Samo da ne nestane onaj jedan broj što mi odgovara :D.)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maji marsovac zica prepravke zlatne haljine za hercegovacku svadbu:))) i sad ce da me bije..:)))

      Izbriši
    2. Ahahah, dignut ću čitav blogger na noge :D

      Izbriši
    3. Marsovka, da sam na tvom mjestu ne bih to radila. Teško je mijenjati kroj haljine, a ako baš želiš možeš je uslikati, pa mi poslati sliku na mail i reći ću ti iz svog skromnog iskustva može li se to uraditi. :) Ali ne predlažem popravku. Nikako ih ne volim.

      Izbriši
    4. Ja sam jučer našla sliku haljine i skontala sam da mi se nimalo ne sviđa, pogotovo ne taj dio oko grudi. Evo da vidiš: http://store.orsay.com/viewCatalog.shtml?lg=de&type=category#url=kleid-beige.htm%3Fv%3Dp%26lg%3Dde%26cat%3D4%26type%3Dcategory%26page%3D0%26listType%3Dall%26productId%3D46450106%26ajax%3Dcontent%26timestamp%3D1368608162583%26sId%3DAA8B29B031F11BCD20874FE1B6AE4C37%26divTarget%3Dcontentarea%26listType%3Dall

      Uživo meni izgleda puno ljepša, ali možda nisam svjesna ovog sjaja koji mi je totalno bezveze. Tako da sam ohladila od nje :D.

      Izbriši
    5. Haljina od metalnih vlakana i poliestera! Ovaj materijal sigurno kod nas ne možeš kupiti. Voljela bih ga vidjeti uživo. Dio oko grudi bi se mogao popraviti, tačnije ovaj šav preko grudi do struka, ali ja to nikad ne bih radila, iako se bavim šivenjem.

      Kroj haljine je lijep, samo ovaj materijal puno sjaji, kao što si i ti rekla. Meni se sviđa ovaj donji dio, jer je "bogat". Trenutno radim na jednoj takvoj suknjici. :)

      Izbriši
    6. A i poliester je totalni turn off. Suknjica već nije :). A mogu misliti kako će tvoja biti divna :).

      Izbriši
    7. Ma poliester je najbezvezniji materijal. Nedavno sam kupila haljinu (i to baš Orsay), koja je od poliestera, a kada šijem sama sebi nikad ne kupujem taj materijal. :)
      Završila sam suknjicu, još je moram slikati, pa ćeš je vidjeti. :)

      Izbriši
  2. majstorice *-* valjda cu i ja jednog dana ovako, samo da mi uslikas ipak proces, ako se setis sledeci put :)
    mnogo mi se svidja materijal i dezen.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nisam još majstorica, ali želja mi je da budem, zato hvala na tome :)))
      Napravit ću jedan post o procesu. Obećavam! :)

      Izbriši
  3. Kako si samo tako strucno usila rajfeslus...svaka ti cast, prava si majstorica :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad primjećuješ takve stvari, znači da se i ti razumiješ u ovaj zanat :)
      Hvala na lijepom komentaru :)))

      Izbriši
  4. Dobro, jel' samo meni taj deo napred uvek ispadne kao da sam u sestom mesecu? %))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehe Pa popravi kroj... Možda da staviš veće ušitke naprijed, mada nisam sigurna u ovo što pišem :)

      Izbriši
  5. Svaka ti čast koji si majstor, moje stvari izgledaju dobre samo iz daljine, a u tebe rad savršen. Divan dezen

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. moram da se nasmejem na ovo iz daljine :D
      moje izgledaju dobro iz aviona, nije šala :D

      Izbriši
    2. Previše ste samokritične :)

      Izbriši
  6. Divota, koje krasne boje i dezen <3 svaka čast, sve ti bolje i bolje ide :)

    OdgovoriIzbriši
  7. savršeno urađeno!
    i znam gdje si kupila materijal :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehe Davno sam ga kupila, a bas me zanima ima li ga jos. Lahko je raditi s njim, a i kvalitetan je, 100% pamuk. Ne treba ni postava za njega. :)

      Izbriši
  8. to se i meni redovito događa s tutorijalima!
    Zavidim ti na preciznosti i urednosti kod šivanja, stvarno izgleda kao da je izašla iz tvornice!! Bravo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znači nisam jedina :)
      Hvala ti na tako lijepim riječima!

      Izbriši
  9. Odlicna je,i platno je stvarno nesto posebno! Dobro je sto imas ovaj svoj idealni snit,bez puno razmisljanja kad god imas komadic materijala na raspolaganju samo to izvadis i hop gotova...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Napravi i ti sebi šnit prema vlastitim mjerama. Nije teško, a već znaš koliko je bitno imati dobar kroj :*

      Izbriši
  10. Nice blog :)
    Do you want to follow each other?
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/
    and on bloglovin?

    OdgovoriIzbriši
  11. Naucila sam da sijem slusajuci,citajuci i gledajuci nesebicne ljude sa neta.Ti si jedan od njih.Preuzmi nagradicu od mene:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala CreativaCale na nagradici i na lijepim riječima :)

      Izbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena