Zbogom Sarajevo, Hallo Köln

Nisam dobar bloger. Znam. To je jasno svima koji su ikada svratili na ovaj blog. Nema novog posta danima, iako želim redovno objavljivati postove, ali ne ide baš tako lahko. Ne mogu to ni sama sebi obećati, jednostavno u životu neke stvari imaju prioritet. Bez obzira na sve, ne želim odustati od bloga.

Međutim, nisam htjela o tome pisati u ovom postu, nego o jednoj promjeni koja će utjecati i na moj hobi. Naime, prije par dana preselila sam u Njemačku, tačnije, prelijepi grad na rijeci Rajni, Keln.


Zašto baš ovo spominjem?! Pa... kako stvari stoje, više se neću žaliti kako neki materijal ne mogu nabaviti i slično. Sve je dostupno i tako privlačno :), od materijala, pribora za šivenje... ma svega. Nisu ni cijene loše. Uvijek se može naći materijal po niskim cijenama, ali i onaj skuplji, dizajnerski, koji me ne zanima :) Do sada sam se samo informisala, nisam ništa kupovala. Ponjela sam neke materijale iz Sarajeva, koje treba iskoristiti, pa ću tek onda početi kupovati ovdje. Mislim da je to ispravna odluka.

Za početak ću mašinu izvaditi iz kutije, pa dalje... ko zna...

Auf Wiedersehen :)

22 komentara:

  1. Divan grad, nisam bila nikada, ali mi je dobar deo rodbine u Nemačkoj... Piši nam utiske :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sa srecom preseljenje i samo lepe stvari da te prate!! I posalji neku razglednicu :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na lijepim željama <3 Pošalji mi adresu na mail!

      Izbriši
  3. Predivno.. sad ćeš s još većim guštom raditi nove stvari :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa ništa nam nisi rekla :). Tako mi je drago zbog tebe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa nije bilo prilike da kažem... <3

      Izbriši
  5. bas sam se pitala zasto nema haljinica i Dade :) ,ni ja nista ne sijem mjesecima , hiljadu ideja imam i platna i projekata ali nikakao vremena kao sto ti rece uvijek neki prioriteti a vec august..
    Neka ti je sretno u novom gradu
    Bacila sam pogled i na prosli post ... Ulyana mi je top(sa svim njenim haljinama,maxy suknjama retro stihom) zajedno sa Miroslavom Dumom ....ah kako mi se sije,sada jos vise

    P.s. imas li broj burde za august? Super je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da je dobar novi broj, ali nisam ga kupila, zato što već imam slične krojeve iz nekih starijih Burdi. Nedavno sam po prvi put kupila Burdu easy i baš mi se svidjela...
      Nadam se da ćeš se brzo vratiti šivenju, poželjela sam vidjeti nešto novo!
      I hvala ti :)

      Izbriši
  6. Želim ti svu sreću u novom gradu o kojem sam dosad čula samo divne utiske :)) javljaj nam sve dojmove :*

    OdgovoriIzbriši
  7. draga dado, želim ti sreću u novom gradu :)
    veliki je to korak, ne samo novi grad, već i nova država.
    uživaj :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ogroman je korak, ali kad čovjek zna da će mu biti bolji i kvalitetniji život, onda ništa nije teško.
      Hvala ti:) Nadam se da i ti uživaš na odmoru!

      Izbriši
  8. ajme super, nek' ti je sa srećom :D
    a sad nas što skorije obraduj kakvim postom, može i fotkama novog grada ako ne kakvom suknjicom ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Raspakuj mašinicu, otvori oči i srce i samo napred, neka je sa srećom u novom životnom poglavlju :)

    OdgovoriIzbriši
  10. znaci ako dodjem na jesen marsovka i ja smo same i nema mazenja ezela?
    salim se, bas mi je drago, uzivaj! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E ne znači! :) Doći ću ja, ali Ezel neće biti tu. U Sarajevu ima puno maca, pa ti Ezel neće nedostajati. On se i onako ne voli maziti...

      Izbriši
  11. Puno srece u novom gradu, novoj drzavi, novom zivotu...zelim da ti se sva ocekivanja i zelje ispune!
    Bila sam jedan weekend u Kelnu i bas mi se svidio.
    Neznam jesu li ti poznate pijace materijala. Odrzavaju se u proljece i u jesen u raznim gradovima. Ako nisu, probaj da odes, sigurno ce ti se svidjeti (pogledaj raspored na www.stoffmarktholland.de).
    Ja jos nisam bila u Njemackoj na pijacama materijala, ali sam bila na pijacama u Holandiji i Belgiji. Ima toliko izbora, za svaciji budzet...ja sam odusevljena.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sljedeći put kad budeš dolazila u Keln javi se :)
      Poznate su mi pijace materijala, ali nikada nisam imala priliku da budem na nekoj od njih. Ne moram ti ni govoriti da imam ogromnu želju da ih posjetim. Znači ti imaš samo pozitivna iskustva?! Baš mi je drago to čuti.

      Izbriši
  12. Moja draga Dada! Otkad te nisam vidjela, a kad shvatim koliko te jos necu vidjeti - :( Nek si ti meni sretna i zadovoljna novim zivotom, a ja se nadam da ce ovaj korak biti najbolja stvar koju si uradila i za sebe i za one koje volis! Ja i sestra Si jedva čekamo "Dane mode u Kelnu by Dada"! Ljubim te puno! Tvoja ex Osa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Arnela! Pa otkud ti?! Još na blogu :) Baš mi je drago što si se javila. Ne mora značiti da se nećemo dugo vidjeti. Barem smo do sada naučile da je život nepredvidiv... A do tada imamo Skajp, pa svrati ponekad!
      "Dane mode..." To ti je sigurno seka smislila :D
      Pozdravi ekipu :)

      Izbriši
  13. Alles wird gut! iliti sve ce biti uredu. Mozes ti to, nekad je nesto novo najbolje riješenje :) lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena