Plavi karanfili

Moja šivaća mašina i ja smo se ponovo počele družiti, a rezultat našeg druženja je duga suknja sa faltama, napravljena od prelijepog vintage materijala. Prvi put koristim tkaninu koja je jako stara.  To je tanka pamučna tkanina, ne tako gustog tkanja, koja je na dodir prilično kruta i gruba, a to nije karakteristično za pamuk. Izgleda da ju je vrijeme učinilo takvom.




Kroj suknje sa faltama i vintage materijal su dobitna kombinacija. Barem meni. Šta vi mislite?

Broj komentara: 16:

  1. Kao uvijek predivno :) ovakvo nesto slicno sam trezila da bi sebi kupila (posto je moje sivanje na cistoj nuli) ali bas nigdje nisam mogla naci ovako lijep uzorak a i kroj :/

    OdgovoriIzbriši
  2. Divna je Dado!! Uh kako volim ovakve suknje..vec u gavi imam ceu kombinaciju :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš me zanima koju kombinaciju si ti zamislila, jer kod mene je to uvijek obična bijela majica i baletanke :)

      Izbriši
    2. Steka mi slovo L :)
      Ja vidim zute baletanke i ogrlicu od krupnih zutih perli i sesir sa ogromnim mekanim obodom :))

      Izbriši
  3. ovo je divno! sviđa mi se dezen tkanine i suknja. ne znam kako bi stajala na meni, ali ovako na vješalici-mogu joj se samo diviti od ljepote:)

    OdgovoriIzbriši
  4. bas sedamdesete, bas kako ja volim!
    savrsenstvo :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Divna je suknja,dezen mi je posebno lijep,rijetko nosim suknje,ali ovu bih si odmah poželjela:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Retro dezen i klasicni kroj...dobra kombinacija!

    OdgovoriIzbriši
  7. mislim da si ubola pravi kroj za ovakav dizajn, baš mi se sviđa, nosila bih ovo i sama :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Oduševljena sam što sam slučajno naletila na vaš predivan blog..već dugo pokušavam šivat,odnosno radim popravke i prepravke,i nikako da naiđem na ovako nešto tako jednostavno objašnjeno i još sa slikicama!!!! Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!Sve vam je prekrasno i jednostavno,ova cvijetna suknja me je posebno oduševila,naravno počet ću od onih jednostavnih,ali bi bila sretna kada bi bilo objašnjenje i kako sašiti ovakvu suknju sa faldama :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad dobijem ovakav komentar mnogo se obradujem, a u isto vrijeme sam i tuzna, zato sto cesce ne objavljujem postove. Mnogo tema ima o kojima bih pisala, tako i o sivenju ove suknje. Vec sam obecala jedan post o redoslijedu sivenja suknje, pa nikako da to uradim, zato ne smijem nista obecavati, ali rado cu napisati post i o sivenju suknje sa faltama, samo ne znam kad. Mnogo hvala na lijepim rijecima :)

      Izbriši
  9. Slučajno sam naišla na ovaj blog...supeeer je sve pohvale, inače krenula sam odnedavno da šijem pa mi znače puno ove slike koja postavljaš..svaka čast za blog i za kreacije..sve je predivnoooo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za pohvale :))) Želim ti puno sreće sa šivenjem!

      Izbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena