Leptirići



24 komentara:

  1. haljinica je preslaka,monotonija sive razbijena slatkim leptiricima,svaka cast :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Little Sukie! I meni su mnogo slatki ovi leptirići. Mnogo :D

      Izbriši
  2. Preslatka je haljinica, jako mi se sviđaju leptirići :))

    OdgovoriIzbriši
  3. I kragnica od rucno radjene cipke? :))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja glasam za cipku. Mada je ovako dovoljno efektna. Samo sto ne poletis u njoj. Predivna!

      Izbriši
    2. Poletiš kao leptirić :))) Pa mislim da bi na ovaj kroj haljine kragnica bila idealna, ali ne znam da li bi bilo previše, jer kao što si rekla, haljina je dovoljno efektna zbog dezena.

      Izbriši
    3. Ali ona tanka, prozirna, rupicasta cipka..ovakva nekakva https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT3xNzYZrkPHVbfxyiMz2KefFTTEmH_hZkFR5D38OzOw6n5dOKu

      Ja se izvinjavam sto ti svaku kreaciju izvrnem naglavacke i prilagodim sebi :)) Evo necu vise..do sledeceg posta :))

      Izbriši
    4. Ma znam ja na koju čipku ti misliš i takve kragnice su mi super, ali na haljinama sa neupadljivim dezenom ili jednobojnim.
      Kako znaš da u sljedećem postu neće biti haljina baš po tvom, pa je onda nećeš morati prilagođavati sebi?! :)

      Izbriši
  4. Divna haljinica i za svaki dan a i za svečaniju priliku--Svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Sandra! Ovakve haljinice obično šijem za svaki dan, ali ovaj materijal ima nekakav sjaj, pa je zbog njega haljinica malo svečanija :)

      Izbriši
  5. prekrasna je! ja joj ne bih ništa dodavala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala kolegice :) Baš mi je drago što se i tebi sviđa.

      Izbriši
  6. ah! ovaj model je za mene zlato :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znači tako! :)))
      Znam da se tebi sviđa ovaj model, a ako se pitaš kako http://haljinicesuknjice.blogspot.com/2012/12/cukice-i-haljina.html

      Koristila sam isti kroj, samo sam ovaj put napravila rukave, promijenila dužinu i skrojila u svojoj veličini :)

      Izbriši
  7. Dezen je prelijep, a i haljina. Za sve prilike u zavisnosto od dodataka: kais, sal, baletanke ili cizme, dzempercic ili kozna jakna....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram da probam sve te kombinacije... Već sam nosila tanki kaiš uz nju i izgleda mi kao da joj je baš to falilo. Posebno se radujem kožnoj jakni :) Drago mi je što ti se sviđa haljina!

      Izbriši
  8. Odgovori
    1. Stvarno mi je drago što ti je divna :)

      Izbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena