S neba padaju...


Zvjezdice?
Na suknji?
Pa ne znam baš..

Dugo vremena  nisam znala šta da radim sa ovim materijalom, i na kraju sam se odlučila za suknju. Na ovaj model suknje je utrošeno više od 2m materijala, od kojeg je dosta ostalo neiskorišteno. Sastavljena je od 10 dijelova, plus pojas i postava. Model nije loš, ali su meni ipak draže suknje na puni krug ili sa jednostavno složenim faltama, koje se ne razlikuju puno od ovog modela, osim u onih 10 dijelova koje sam već spomenula :)

Sastav materijala je lan. Boje su više nego odlične; zlatna na boji tople čokolade i kestena. Dezen? Hmm... Nekom će se sigurno svidjeti, ali ja nisam oduševljena ovim dezenom. Čini mi se da ću zauvijek ostati vjerna romantičnim dezenima i da se to nikada neće promijeniti.

Želim vam lijep i romantičan dan :)


Broj komentara: 13:

  1. Sad cu da pevam Masima ceo dan :))
    Tebi ako se ne svidja suknja, dobrovoljno se prijavljujem da je udomim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zašto Masima? Koja pjesma? Suknja je završila kod jedne djevojčice, prije nego što je post i objavljen. Bilo bi mi drago da imaš neku moju suknju, ali ovaj model ne vjerujem da ću ponovo šiti. :)

      Izbriši
  2. Ja sam oduševljena ovim dezenom, obožavam zvjezdice i nikad mi ih dosta :)) krasno, krasno!

    I sad mi Tajči ne izlazi iz glave, opet nakon 20ak godina :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogla sam pretpostaviti da će se tebi zvjezdice svidjeti :)
      Ovo je jedna od onih pjesama koje kada čuješ ujutro, pjevaš cijeli dan, iako ne želiš :D

      Izbriši
  3. krasna je suknja, meni se zvjezdice sviđaju, a kombinacije boja je super :)

    a masimova pjesma - sjaj u tami, u stvari nije masimova nego kad je masimo pjevao u dorian grej
    ako je pepeljuga mislila na tu pjesmu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, kako se nisam sjetila te pjesme. ccc Puno bolji naslov bi bio "Sjaj u tami", al dobro sad :)
      I tebi se zvjezdice sviđaju?! Meni bi ova suknja samo stajala u ormaru.

      Izbriši
    2. aha, sviđaju mi se. bilo bi dobro i da je kombinacija crveni materijal sa žutim zvjezdicama.
      a kad bi tebi suknja samo stajala u ormaru onda je dobro što je završila kod te djevojčice :)

      Izbriši
  4. Svi mi imamo odredjene dezene i modele koje nam se vise ili manje svidjaju, svoj licni stil.
    Dobro je onda da suknja ne stoji u ormaru, bolje je da je neko sa uzivajem nosi.
    Ovako na fotografiji i model i dezen izgledaju fantasticno, ali za nekoga drugog. Ne za mene.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve si lijepo napisala. Potpisujem :)

      Izbriši
  5. Meni je baš divna ova suknja :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Marinice. Meni je draga suknja, ipak sam je ja napravila, samo sto je necu ja nositi.

      Izbriši
  6. jeste nezgodan dezen. meni se sviđa, ali ne bih znala šta s njim. mada i ja tako radim, ako ne vrši posao poklonim. svaka ti čast za svih 10 delova i uloženi trud ispala je odlično :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se za dezen i hvala ti što si prepoznala uloženi trud :)))

      Izbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena