Kako napraviti volan na suknji?

Klasičani, pencil model suknje začinit ćete ako na njega dodate jedan volumeniziran volan. Slučajno sam se i sama uvjerila u to, nakon što sam svojoj maslinasto zelenoj suknji, koju sam sašila prije nekoliko mjeseci i nakon što je nijednom nisam obukla, odlučila dati novi izgled. Nisam ništa mijenjala na gornjem dijelu suknje, nego sam samo dodala volan na sami rub. Svidio mi se rezultat. Ako se i vama sviđa i želite osvježiti neku suknju, pročitajte u nastavku način na koji sam ja to uradila.


Potrebno je:
-          tkanina ( dužina 60cm; širina 80cm),
-          krojački metar,
-          krojačka kreda,
-          iglice,
-          parač,
-          kroj za volan,
-          šivaća mašina i naravno
-          suknja kojoj želite dodati volan.



Kako napraviti kroj za volan?

1. Nisam se previše zamarala mjerama kada sam pravila kroj za volan. Pogledajte crtež i uvjerit ćete se sami kako sam ga jednostavno napravila.  Za pravljenje kroja vam je potrebno:
-      list papira,
-      olovka,
-      metar,
-      makaze.

a) Od ugla A izmjerite nekoliko puta 15cm i obilježite tačkama. Zatim sastavite tačke i dobit ćete liniju (linija boje lila na crtežu) koja označava gornji dio volana.

b) Od linije A izmjerite nekoliko puta 30cm i obilježite tačkama, a onda ih spojite (lila linija na crtežu). Dobit ćete rub volana, odnosno suknje. Naravno, vi možete uzeti manje ili više od 30cm. 

c) Izrežite makazama linije koje ste dobili.


2. Nakon što smo napravili kroj, možemo početi sa krojenjem. Tkaninu presavite po dužini, tako da vam lice tkanine bude unutra. Na pregibnu liniju postavite kroj i učvrstite iglicama za tkaninu.


3. Prenesite kroj na tkaninu, a zatim skinite kroj i stavite ga do iscrtane linije i na isti način sve ponovite.


4. Izrežite. 



Dobit ćete dva polukruga. 


5. Isporite donji rub suknje.


6. Iglicama pričvrstite jedan dio volana za prednji dio suknje, a drugi dio volana za zadnji dio suknje. Spojite prednji i zadnji dio volana duž bočne strane suknje, a ako vam je ostalo višak tkanine, odsijecite.


7. Štepajte na mašini i obradite rubove.


 Suknja je spremna za probu :) 



Za manje od sat vremena možete naraviti jedan ovakav volan na suknji, ako želite da dobijete jedan, romantičniji, elegantniji i sofisticiraniji model suknje. Barem se meni čini tako. Šta vi mislite o ovome detalju? 

Broj komentara: 8:

  1. Ja ovo nisam ništa razumjela i ne bih znala ponoviti, ali mi je bilo baš zanimljivo za pogledati!! I lijepi je mali volan, mislila sam da će izgledati kao španjolske narodne nošnje (ako to ima smisla) ali je baš lijepo i elegantno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma znala bi ponoviti kad bi htjela :) Možda na prvi pogled djeluje nerazumljivo, ali je stvarno jednostavno.

      Izbriši
  2. Ma Dado,ti si genijalna! Ja,celog dana danas pregledam stare burde u potrazi za snitom za takav volan.Resila sam da cerki napravim kombinaciju dva materijala za suknju.Gornji deo ravan od prugastog zerseja,skroz uz kukove a volan od jednobojnog materijala.Isp0do volana,dodatni porub od od prugsstog zerseja.I prosto vidim tu suknju takvu.Hvalaaa:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti CreativaCale! Drago mi je što će ti biti od koristi. Sviđa mi se kombinacija ove suknje od dva materijala. Razmišljala sam da i ja napravim nešto takvo :)

      Izbriši
  3. volan je dao suknji pravi damski izgled. sviđa mi se :)

    meni je tutorial lagan i razumljiv.

    OdgovoriIzbriši
  4. nikad dame od mene, nikad nisam mogla provariti volane ;)

    OdgovoriIzbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena