Prva

U prošlom postu sam spomenula da radim na haljinici od bež materijala sa grančicama, kojeg ste također mogli vidjeti u tom postu. I evo je. To je ta haljinica! Upravo sam je probala i kada sam vidjela da je sve dobro i da ne moram ništa prepravljati, požurila sam da napravim par fotkica i da vam je pokažem.


Haljina je ravnog kroja, pa nije bila pretjerano zahtjevna za izradu, iako sam bila malo skeptična zbog šnita jer sam ga po prvi put pravila pomoću lutke. Nisam bila sigurna da li će tkanina izgledati kao što izgleda šnit na lutki, ali ako mi svaka naredna haljina bude izgledala kao ova i rad na haljini išao ovako glatko, bit ću prezadovoljna. :) 

I nije samo ova haljina prva u tome, nego i u mnogo drugih sitnica. Prva je koju sam napravila na novom radnom mjestu, u drugoj državi, u novoj godini... prva zimska haljina. Da, moja prva haljina koju namjeravam nositi zimi, uz čizmice, debele štrample, kardigan i kaput.

Ovaj model haljine je među mojim favoritima kada su modeli haljina u pitanju i jedini model haljine gdje mi je dužina znatno iznad koljena prihvatljiva. Nedostaje mi još kragnica, ona klasična, ovalna, što leži skroz uz vrat. Mislim da bi bila idealna za ovu haljinu. Nju ću naknadno napraviti, od nekog drugog materijala.

Htjela sam vam samo pokazati fotke haljine, a ja nastavila pisati...


Do neke druge haljinice xoxo


Broj komentara: 14:

  1. Ja oduševljena :). A taj kroj želim, želim, želim na sebi da imam, čak sam nekad ljetos maštala o njemu i mislila da odem kod krojačice, objasnim šta želim i da mi sašije, ali ne odoh. Sad ću ove tvoje fotografije da sačuvam za takvu priliku :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Divna! I zaista, petar pan ovratnik će super ići uz nju!

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivna je, uživaj u njoj! :))

    OdgovoriIzbriši
  4. baš je prekrasna :)

    je li šnit iz burde?
    imam jednu burdu u kojoj ima ovakva haljina i bluza :)

    znači lutka se pokazala dobro, super!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šnit sam sama napravila. Temeljni kroj sam naučila praviti pomoću knjige "Teorija krojenja" Ivke Mikulandre, a modeliranje sam radila na lutki. :)

      Izbriši
  5. Lutka je moja zelja.Zanima me gde se ona može nabaviti i kolika joj je cena?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma ja sam samo gledala ponudu na amazon.de i ebay.de, a cijene su bile od 30 eura pa do.... :)

      Izbriši
  6. odlična :D
    i ja bih svoju lutku, izludim se kad sebi nešto šijem, sto puta probavat, skidat i prepravljat :P

    OdgovoriIzbriši
  7. Haljinica je prelijepa.
    Dezen je super.... ja imam jednu staklenu vazu sa skoro istim dezenom i bojama :-), dokaz da mi se svidjaju i boje i dezen...

    OdgovoriIzbriši
  8. Jao, prekrasna haljina i materijal i kroj i uzorak! Baš je classy! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Meni se jako dopada i model i dezen materijala. Jedna od onih haljina tj modela koji se mogu dosta kombinovati. Svaka cast

    OdgovoriIzbriši
  10. sviđa mi se haljina, i sviđa mi se da ima i drugih koji vole krojenje i šivanje :)

    OdgovoriIzbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena