Kod mene ove subote

Iako vikendom volim ostati malo duže u krevetu, to se nije desilo ovaj put. Nije da spavam duže nego radnim danima, probudim se iako alarm ne zvoni, nego... onako, izležavam se u krevetu. Dok sam tako ležala u polusnu, primijetila sam narandžastu svjetlost koja je obojila moju bijelu spavaću sobu. Izlazak Sunca. Zimskog Sunca. Svako jutro izađe, grije cijeli dan i onda mi opet oboji bijelu sobu, ovog puta dnevnu. Ne bih ovdje bilo ništa čudno, da ovo nije zimsko Sunce. 

I dok mi se prijatelji žale na hladnoću i snijeg, ja im dodatno zagorčavam život pričom o ovom čudu, ali nije mi to namjera. Nisam navikla na zimu bez hladnoće i snijega, zato mi i jeste ovo jedna čudna zima. Tako vrijeme postade uvodni dio moje priče sa prijateljima koji su u nekim drugim gradovima, državama...



Ostatak subote sam rezervisala za šivenje. Materijal i pribor su na radnom stolu. Šnit je od haljine iz ovog posta. Pa mogu da krenem... 


I ovaj materijal je iz Sarajeva. Sjećate li se kad sam vas pitala šta da radim sa pliš tkaninom?! I dalje nemam ideju koji model haljine da napravim od nje. Ovo mi se rijetko dešava. Obično kad vidim materijal, već zamislim i haljinu od njega, ali ovaj pliš mi je zadao glavobolju. Neću ja više misliti na njega! Dakle, bit će haljina ravnog kroja. I tačka. Vidjet ćemo kakva će ispasti...


Za kraj, pogled  iz moje dnevne sobe...  Zalazak Sunca. Vrijeme 17:23

Do nekog novog posta... 


Broj komentara: 7:

  1. Ne zabusavaj nego otvaraj ormar!!
    Divan je izlazak..ovako je obicno na Ohridu, kad se vacam u bunker u ranu zoru :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma hoću, obećavam. :) Obećala sam i Cekeruši. Sviđa mi se igra.

      Izbriši
  2. Vazno je da ti mene i dalje rostiljas sa suncanim danima i prizorima, dok kod mene przi minus... ili lije kisa... za promjenu ;)))
    Zabusavas :p

    OdgovoriIzbriši
  3. Jedva cekam da vidim haljinu ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. lako je tebi kad imaš takav pogled ;)
    'ajde pokaži nam kako je ispala haljina :D

    OdgovoriIzbriši
  5. divno...šiješ i uživaš u ovakvom pogledu :)

    OdgovoriIzbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena