Moja prva kupovina tkanina u Kelnu

Petak. Poslije svih obaveza koje sam imala tog dana, odlučila sam da je vrijeme da po prvi put posjetim jednu veliku prodavnicu tkanina, koju sam svjesno izbjegavala još od prvog dana kada sam postala Kelnerka. Namjeravala sam potrošiti tkanine koje sam donijela iz Sarajeva, i to je bio glavni razlog mog izbjegavanja. Da istrajem u svojoj odluci dosta mi je pomoglo i to što prodavnica nije bila u mojoj blizini, niti usput. Nalazi se na desnoj obali rijeke Rajne, dok je moj život u ovom gradu vezan za lijevu obalu Rajne, tako da mi je desna obala još uvijek dosta nepoznata, a i nisam imala nekog posebnog razloga ni da idem na tu stranu, osim na aerodrom koji se nalazi na toj desnoj obali. Sigurna sam da ne bih uspjela ovoliko vremena izbjegavati trgovinu da se nalazi u mojoj blizini. Kad bolje razmislim, bolje je ovako.


Zbog preporuke, znala sam šta me očekuje tamo. Poznavajući sebe i svoje ponašanje na takvim mjestima (najradije bih kupila pola stvari iz trgovina), napravila sam spisak šta trebam kupiti i odlučila da je to to. Ništa više. Desila se mala izmjena, ali bitno je da nisam previše odstupila od zapisanog. Umjesto viskoze kupila sam poliester. Svidio mi se dezen! Umjesto 2m postave, kupila sam 5m, ali je postava bila na akciji! Tako da se to ne računa. Kupila sam još nekih sitnica koje su mi bile potrebne za haljinicu na kojoj trenutno radim :)


Prvi put sam u prodavnici koja prodaje tkanine vidjela gužvu.
Prvi put sam stajala u redu pred kasom da bih platila tkaninu. 

I nisam bila nervozna zbog toga.


U povratku sam kupila i ovaj proljetni broj Burde. Posebno sam slaba na proljetne i ljetne brojeve, ali sam počela učiti sama praviti krojeve, pa tako da i njih izbjegavam. I dalje je ovo jedini magazin koji povremeno kupim.


Sada se radujem svojim novim haljinama od ovih prelijepih tkanina. Jednu haljinicu već završavam. ;)

Do sljedećeg posta :*

Broj komentara: 14:

  1. Materijali su prelijepi....kakve su cijene u toj prodavnici i koja je adresa (ako budem negdje u blizini, da mozda svratim)?
    Meni se ova proljetna Burda jako svidja, ima nekoliko krojeva koje cu sigurno isprobati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sigurno si vidjela reklamu u Burdi za Alfatex. Mnogo modela iz Burde su pravljeni od njihovih materijala. :) Pogledaj ponudu i cijene na https://www.alfatex.de/

      Izbriši
    2. A ako budeš u blizini javi se. Ja ću biti tvoj vodič za nezaboravnu kupovinu tkanina u Kelnu :)))

      Izbriši
    3. Alfatex....gledala sam njihovu web-prodavnicu vec par puta, imaju super ponudu. Vazi, javicu se :-))))

      Izbriši
    4. Na njihovoj web stranici pise da imaju 2 prodavnice u Kelnu, i na desnoj i na lijevoj obali Rajne...

      Izbriši
    5. Da, ali navodno je ova bolje opremljena što se nalazi u Kalku. Mada se moram sama uvjeriti u to. Sljedeće na listi za posjetu su Alfatex u Breite Straße i Stofferia u Hohe Straße, ali prvo moram da sašijem haljinice od ovih tkanina koje sam kupila. Pogledaj i http://stofferia.de/ Svidjet će ti se.

      Izbriši
  2. divni su ti materijali :)
    ja imam jednu divnu trgovinu u Karlovcu,u kojoj kupujem, i znam ju mjesecima izbjegavati jer znam da se ne mogu kontrolirati kad uđem:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Vec vidim kakva ce sve cuda od toga nastati :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da će ti se svidjeti ova haljina koju upravo završavam :)

      Izbriši
  4. Cvjetići, cvjetići, cvjetići 0.o
    Divno draga :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa vidiš da sad nisu SAMO cvjetići :))) Al priznajem, malo je falilo da budu :)

      Izbriši
  5. jedva čekam da vidim što će se roditi od ovih veselih uzoraka :D
    kod mene metraže više nema, moram malo dalje potegnuti da si kupim komad kakvog platna... ali toliko sam se ulijenila i rad na mašini se svodi na sužavanje, mijenjanje patenata i krpljenje, shame on me, tako da nisam iskoristila ni ono što imam doma :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Radiš na mašini sve stvari od kojih ja bježim :) Ma sad ćeš se ti pokrenuti... Pa proljeće je! Barem se meni tada javi želja da što više šijem, jer toliko toga treba napraviti :)

      Izbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena