Za ljepše snove


Dobila sam na poklon dvije, prelijepe, cvjetne jastučnice. Nažalost, dimenzije jastučnica nisu odgovarale dimenzijama mojih jastuka, pa sam se odlučila na prekrajanje. Isparala sam šavove i prema dimenzijama jastuka ponovo proštepala. Ostalo mi je dovoljno tkanine tako da sam sašila još jednu jastučnicu. Sada imam tri  jastučnice istih dimenzija :)

Zar nisu prelijepe?



Broj komentara: 7:

  1. Jaooo, ja bih jednu suknju u gloh sa sirokim pojasom u ovom dezenu :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivne su, odavno me nešto nije ovako oduševilo. Prva slika - prava idila <3

    OdgovoriIzbriši
  3. prekrasne su, i slažem se s Pepeljugom, ja takve tkanine vidim i na garderobi :)

    OdgovoriIzbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena