Haljina za prijateljicu


Nedavno sam upoznala jednu djevojku i mada živimo daleko jedna od druge, u različitim državama, ponekad imam osjećaj kao da smo jedna pored druge, pričamo, dok pijemo kafu. (Živio Skaype i Viber!) Ona je jedna od onih žena koji su vječiti optimisti i koja nikad neće reći da nešto ne može, da je teško, bez obzira u kakvoj se situaciji našla. Tu osobinu mnogo cijenim kod ljudi, dok društvo takvih osoba svima odgovara. Ona vjeruje u bolje i stalno radi na tome. Raduje se sitnicama...

Zbog toga poželjela sam da je iznenadim nekom sitnicom. Poželjela sam za nju izraditi jednu haljinu. Prepreku mi je predstavljalo to što ne znam njenu veličinu, a nije bilo smisla da je pitam, jer bi shvatila šta namjeravam. Olakšala mi je kada je rekla da joj se sviđa moja haljina iz prethodnog posta. Sa ovom haljinom barem sam donekle sigurna da nisam pogriješila veličinu.

Haljinu sam poslala i sada je negdje na putu do nje. Nestrpljiva sam da čujem njene utiske.







Broj komentara: 6:

  1. haljina je divna i vjerujem da će se tvoja prijateljica baš obradovati.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelepa haljina i divno je nekoga obradovati:))

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala draga moja <3 Ti si jedno divno stvorenje, a i veličinu si pogodila :P :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Divna si, vjerujem da si jako obradovala prijateljicu :) Prekrasna je haljina!

    OdgovoriIzbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena