Tufnasti pogled kroz prozor


Ne mislim da su zavjese pretjerano bitne i neophodne na svakom prozoru. Isto tako mislim da mijenjaju, obogate i daju prostoru jedan konačan i kompletan izgled, i što je najvažnije određuju ugođaj prostora. Kad sam se napokon odlučila da stavim zavjesu na prozor, nisam ni slutila koliko će to biti težak zadatak. Zamislila sam jednostavnu, klasičnu, prozračnu zavjesu, bez boje, koja će odgovarati namještaju u sobi, sa minimalnim uzorkom (tufnice) i da propušta maksimalnu količinu svjetlosti. Ideja je bila da fokus ne bude na zavjesama, jer nemam potrebe štititi sobu od pogleda, već sam je željela samo zbog retro ugođaja i atmosfere koju ću dobiti s njom. 

Trebalo mi je nekoliko mjeseci da nađem tako jednostavnu zavjesu, i to opet nisam našla gotovu zavjesu, nego materijal, pa sam morala uzeti stvari u svoje ruke. Kupila sam ostatak potrebnog pribora i spremila se na nekoliko metara štopanja. (Pored materijala, potrebna je traka koja je neophodna da se zavjese zakači za karnišu, a za donji porub zavjese idealno je koristiti traku koja se lijepi peglom. S njom se uštedi dosta vremena, a i zavjesa ljepše i urednije izgleda.)

Šivenje zavjese nije baš tako zabavno, ali na kraju opet osjetite zadovoljstvo i sreću jer je to zavjesa koju ste vi sami napravili. 

Zašto tufnice? Neodoljive su. Bilo da su na odjeći ili u kući. Uzorak koji mi nikada neće dosaditi. 

Tufnice... uvijek i zauvjek! 





Broj komentara: 9:

  1. lijepe su ti zavjese :)

    sviđe mi se tufnasti uzorak.
    takve jednostavne uzorke je uvijek teško pronaći.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma tufnice su zakon, nikad ih dosta :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Divne su zavjesice! Ja sam sto godina tražila obične, bijele, lagane zavjese i jedva sam ih našla! Nije mi palo na pamet sašiti si od tufnastog tila, iako još stignem! :) Hvala na ideji! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. ej, stvarno je divna! kod nas je tesko naci zavese koje zadovoljavaju i finansijske i estetske potrebe :D
    obozavam tufnice, ova bi i kod mene dobro isla :)

    OdgovoriIzbriši
  5. I ja sam uvijek ZA tufnice :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Živele tufnice i preslatke zavese!

    OdgovoriIzbriši
  7. nice!
    please visit me in free time
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Pozdrav, možete li mi reći gdje se ima nabaviti ovaj til na tufnice? Hvala

    OdgovoriIzbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena