Crno za zimu



Neobično je vidjeti da sam sašila jednobojnu suknju. Odmah da kažem, nisu mi dosadili silni dezeni i cvjetići koji dominiraju na mojim haljinama, nego mi je jedna ovakva suknja bila neophodna. Moram nešto kombinovati uz cvjetne bluzice, jel? :)


Imam novi način organizacije vremena za šivenje. Nekad bih šila dok ne završim suknju, jer sam željela što prije vidjeti rezultat. Nemam više toliko vremena da se posvetim šivenju zato šijem svaki dan po deset minuta ili nekoliko puta na dan po deset minuta, ustvari onoliko koliko stignem.  Tako sam jedan dan pravila kroj za ovu sukju, drugi dan sam šila bočne strane i rajfešlus a treći pojas. Suknja nema postavu, pa sam je brzo završila.




Toliko od mene ovaj put. Nadam se da uživate u ovim predprazničnim danima, posebno noćima. Priznat ćete da grad nikad ne izgleda tako čarobno kao u ovo doba godine, ali i domovi. Ako do sada niste, obavezno nabavite lampice. Instant popravljaju raspoloženje. Napravite si kolač sa jabukama i cimetom. Miris koji se širi kućom dok se peče je vrijedan svake unesene kalorije. :) Nađite malo vremena i za šivenje. Dobar osjećaj je kada ideju sprovedemo u djelo.

Uživajte, gdje god da ste i šta god da radite!

 Šaljem vam pozdrav iz hladog Kelna :*

Broj komentara: 13:

  1. sviđa mi se i kroj i crnilo :)
    je, ponekad je potrebno imati i nešto nešareno, čisto da kombiniraš sa svim cvijećem u ormaru :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je što ti se sviđa :) Naravno da je potrebno imati nešarenih stvarčica u ormaru, a sigurno ih imamo svi, samo što meni sve to brzo dosadi pa moram da šijem nove :)

      Izbriši
  2. Lijep kroj suknje! Crna suknja se tako dobro kombinuje sa (skoro) svim bluzama i majicama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je draži kroj suknje na puni krug, a ovaj kroj mi je nekako ozbiljniji (ako tako mogu da kažem). Mada nemam ništa protiv ovog. Crna je zakon!

      Izbriši
  3. Meni je suknja super. Ja inače imam običaj da stalno kupujem jednobojne donje delove, nikako da se osmelim za neki živahni print.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sad si me podsjetila da sam i ja zimi uvijek u jednobojnim donjim dijelovima. :(

      Izbriši
  4. Divna je i mnogo sam ljubomorna na tebe:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Marijana :) Nemoj biti ljubomorna. Možeš i ti sašiti ovakvu suknju, a ako ti treba pomoć, znaš gdje je možeš naći :)

      Izbriši
  5. Vratite nam tackice i cvetice!!!
    Salim se, imam istu samo malo kracu. Bela kosulja, ogrlica i stikle i hajd' u rudnik :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A što se šališ. Ja se ne šalim s tim stvarima :))) Ma ko da gledam da će ova suknja najčešće biti u kombinaciji koju si opisala. Suknja je meni ispod koljena, tebi bi bila iznad koljena. :)

      Izbriši
  6. suknja je krasna!
    ide supre uz ovu bluzicu koja je također krasna.

    a vidim da šijemo na isti način u zadnje vrijeme. kod mene je po 20 minuta i sve tako u fazama podijeljeno. tehnički puno bolje sve odradim jer se posvetim samo jednoj fazi u tom vremenu. i svaki dan po 20 minuta i za sedmicu npr. gotova jedna majica, a imam osjećaj da nisam nište vremena potrošila.

    high five za dobru organizaciju :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš, i meni se učinilo da sam malo vremena potrošila za ovu suknju, upravo zbog te organizacije. Iznenađena sam kako je sve odmah uspjelo, tako da ništa nisam morala ponavljati. Vjerovatno što nisam bila umorna od šivenja, pa mi je bila bolja koncentracija. :)

      Yeah, high five :)

      Izbriši
  7. sviđa mi se retro kroj, a crno mi je must have zbog kombiniranja :D

    OdgovoriIzbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena