Pregled h&s 2014. i haljina godine

Po običaju na kraju svake godine napravim pregled stvari koje sam šila. Isto tako, po običaju, nezadovoljna sam količinom izrađenih stvarčica. Kada razmislim nije ni moglo bolje. Imala sam nerealnu želju da budem redovnija, ali za to bi mi trebalo puno radno vrijeme. Svaki bloger zna koliko je vremena potrebno za pripremu jednog posta, a ako prije posta još morate nešto napraviti, krojiti, šiti... kao što rekoh, puno radno vrijeme. Kako god, nadam se da ću u 2015. imati više vremena za šivenje, a ova želja nije tako nerealna.

Eh, da vidimo sad šta sam to radila u 2014...











Čini mi se da nisam nikad manje šila, a nikad više nosila stvari koje sam sama izradila. Neću pretjerati ako kažem da sam cijelo proljeće i ljeto provela u svojim haljinama, a posebno mi je draga bila ova (slika br.5). Proglašavam je haljinom 2014. :)

Izbor je skroman, ali svakako mi javite svoje utiske o ovim stvarčicama. 

Nadam se da uživate u ostatku ove 2014. i da je kod vas snijeg, koji meni mnogo nedostaje. Poželjela sam onaj sarajevski iz februara 2012. kada niko nije išao na posao jer smo svi morali čistiti ulice od snijega i tražiti svoje auto na parkingu pod brdom snijega. Taj mi nedostaje! Kada je zima, nek je snijeg! 

Snjegomrzci, nemojte mi zamjeriti na ovome.:)

Sve najbolje u 2015!

Do čitanja, 

♥ ♥ ♥ ♥ 

Broj komentara: 14:

  1. Evo ti sneg, nosi ga i uopste ne moras da ga vracas!!! Odnesi i ovih -16..
    Sarenice haljinice, divne su mi sve do jedne!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Heheh Znala sam da će doći do sukoba zbog snijega. Zezaš me, nije ni kod tebe -16?!
      Šta mogu, stvarno sam poželjela snijeg i molim sve prijatelje da mi šalju slike snijega dok ja ne odem dolje. :)

      Drago mi je što ti se sviđaju haljinice <3

      Izbriši
  2. meni se baš sviđaju tvoji radovi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sve je divno! Čestitam ti na tako lepo sašivenim stvarima i želim Sreću U Novoj 2015-
    Cale

    OdgovoriIzbriši
  4. Ljepota do ljepote! Da ih iduće godine bude bar dvaput toliko :*, enjoy!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Anleah, kakvo iznenađenje...
      Lijepo je čuti te ponovo, a lijepo je čuti i da ti se stvarčice sviđaju.
      Puno sreće u 2015. :*

      Izbriši
  5. želim ti puno vremena za šivanje, a i sve ostalo neka bude kako treba :)

    meni se najviše sviđa prva haljina.

    sve najbolje i pozdrav iz sarajeva (ima nešto snijega, ali je više smoga)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zahvaljujem se na lijepim željama :) :p ...i na pozdravu. Sarajevo i smog ne mogu nikako jedno bez drugog. :)

      Izbriši
  6. Sve najbolje u 2015. Zelim da ti se sve zelje ispune.
    Jako mi se svidja prva haljina i tufnice, zavjese i haljina. Obozavam tufne i tufnice.
    Pozdrav, Đana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Đana, hvala ti na lijepim željama. Želim i ja tebi sve najbolje!
      Uz tufnice bih dodala još i cvjetiće. :)

      Izbriši
  7. nadam se da ćeš ove godine uhvatiti malo više vremena za uživanje u šivanju :D
    znaš da bih se i ja složila s tvojim izborom, ali krasne su mi sve tvoje stvarčice jer zbilja izgledaju besprijekorno skrojene i sašivene <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na komplimentu :) Trudim se da budu lijepo i skrojene i sašivene.

      Izbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena