Jedna haljina i jedna suknja /Kako sam pretvorila mini u midi


Ima noći kada u tri sata ujutro poželim sjesti za mašinu i završiti nešto započeto, i onako više ne spavam nego što spavam. Sprječava me to što mi je mašina bučna, pa ne bih da budim komšije. Izgleda da nam izolacija u zgradi nije jača strana, ali mi to ne smeta previše. Zabavno mi je slušati starog komšiju, operskog pjevača, ili bakicu sa gornjeg sprata. Nju ne čujem, ali iskoristi svaki susret da otpjeva refren neke italijanske pjesme, jer misli da sam ja Italijanka. Ne smeta mi to. Prestala sam govoriti da nisam.

Zbog moje bučne mašine, noći koristim za obavljanje nekih poslova koje nisam stigla tokom dana. Ako sam preumorna da pomjeram ruke i noge, onda čitam, zijevam i pokušavam da učim sa nekim djelom mozga koji još uvijek radi. Želja mi je da naučim sama praviti krojeve i čini mi se da nije teško, samo što treba dosta vremena za to. Najradije bih da sve ide glatko i brzo, ali... nije baš tako.

Prošlu sedmicu sam pokušavala završitu stvari koje su stajale na hrpi "prepraviti". Nije mi to baš omiljeni posao. Nisam neki reciklator. Radije pravim od nečega novog nešto novo. :) Od tkanine haljinu.

Za "prepraviti" se obično nađu haljine koje sam ja sašila i koje mi više ne odgovaraju iz nekog razloga. Pisala sam na blogu kako mi nalete neke faze "apsolutne udobnosti" ili "maxi dužina" i sl. Sada je faza koju zovem "midi dužina", pa bih da su mi sve suknje i haljine te dužine. Može proći i maxi dužia, a midi će sačekati neka bolja vremena.

Zbog moje midi faze, odlučila sam svoju mint, nekada veoma dragu mini suknju, pretvoriti u midi tako što ću joj staviti jedan volančić (ovako), i mini haljinu pretvoriti u midi tako što ću jednostavno prišiti tkaninu. Ponekad vrijedi sačuvati komadiće tkanine koje ostanu nakon šivenja, iako me ponekad strašno nerviraju i zauzimaju mi prostor.

Žao mi je što nisam imala više tkanine, pa da volan bude malo duži, ali nije mi loše ni ovako. Zadovoljna sam kako je ispalo pretvaranje mini u midi. Ne izgleda mi kao da sam nešto "nastavljala", nego da je baš takav kroj. Šta vi mislite o ovome? Što se mene tiče, moguće je pretvoriti mini u midi. Ma ko kaže da nisam reciklator. :P







Broj komentara: 6:

  1. Meni je najlepša haljina koja je tako divna i malecna i sa setom razmisljam da sam do pre tri godine i sama mogla da ih nosim a sad vise ne.Klimaks...Uzivaj u sivenju.Bas ti dobro ide.:)

    OdgovoriIzbriši
  2. haljine se sjećam od ranije. krasna je.
    ne vidi se uopšte da si dodala materijala na nju, vjerovatno zbog dezena.
    suknje se isto sjećam.
    i nju si baš dobro sredila.

    ni ja ne volim baš reciklažu i radije šijem ispočetka. ali imam momenata kada se potrefi da ne treba puno rada za pravi razultat pa onda je onda reciklaža ok.

    OdgovoriIzbriši
  3. Obe su predivne, rado bih ih nosila i ja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ponekad je reciklaza super....sa malo vremena, truda i sredstava dobijes nove stvarcice koje sa zadovoljstvom koristis.
    I ja se sjecam i haljine i suknje....i reciklaza je uspjela :-)

    OdgovoriIzbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena