Zamalo savršena haljina


Moja zadnja posjeta Istočnom Sarjevu je bila zbog ove cvjetne tkanine.Ugledala sam je u Jysk-ovom reklamnom katalogu i naravno zaljubila se u nju. Nakon što je nisam našla u Jysk-u koji je u blizini mog stana i nakon što mi je trgovac rekao da ima još jedan komad (5x1.40) u njihovoj poslovnici u Istočnom Sarajevu, odlučim se otići po nju. Kupila sam je i pokajala. Tkanina izgleda lijepo, zbog prelijepog dezena, ali je kvalitet izuzetno loš.

Mislim da je prošlo već dvije godine a ja nikako nisam znala šta da napravim od nje. Kada je materijal loš, žao mi je trošiti vrijeme na njega, a ne mogu ga više ni gledati u ormaru. 

Od tada ne kupujem tkanine lošeg kvaliteta, bez obzira koliko mi se dezen svidi.

Nasuprot tkanini, kroj haljine mi je odličan. Ovo mi je prvi put da šijem suknju (donji dio haljine), iz četiri dijela. Prije mi se nije sviđao taj model, a u posljednje vrijeme mi se sviđa i to mnogo. Tako da... otvaram sezonu šivenja suknji iz četiri dijela. :)






Broj komentara: 6:

  1. Kroj je prelijep. A i dezen.
    Materijal izgleda jako lijepo ovako na fotografiji, je li pamuk, viscosa, sintetika...?
    Bas me zanima sta mislis kad kazes "kvalitet je jako los"?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za pamuk i viskozu nikad ne bih rekla da su loši materijali. Najviše kupujem pamučne tkanine, jer stvarno volim da radim s njima a da ne govorim o osjećaju na koži. To svi znamo.
      Ovo je poliester 70% i pamuk 30%. Ako se ne varam. Davno sam bacila ceduljicu na kojoj je pisao sastav. Izbjegavam raditi sa sintetičkim tkaninama. Nikako nismo na ti. :)

      Izbriši
  2. koji je to materijal iz yiska, ne sjećam se da sam ga viđala?
    bilo je onih materijala namotanih po 5 metara? je li neki od tih?
    haljina je lijepa i model je dobar i izrada i sve, ali znam taj osjećaj kada nisi zadovoljan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, to je taj materijal od 5m. Mislim da su namijenjeni za zavjese. Svi materijali iz Jysk-a su mi lijepi. Šteta što nisu od pamuka.
      Znam da znaš taj osjećaj. :)

      Izbriši
  3. šteta materijala, ali haljina odlično izgleda :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svejedno, drago mi je što ti se svidjela haljina.

      Izbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena