Još jedna proljetna haljina


Pogledam u haljinu pred sobom, pa pogledam njene fotografije na laptopu, pa opet u haljinu, zatim u fotografije... sve mi se čini kao da nije to ista haljina. U stvarnosti je puno "nježnija" i ne dolaze do izražaja zelene i crne grančice kao na slikama. 

Ovo je prvi put da sama pravim kroj haljine prema svojim mjerama. Pravila sam  i prije krojeve, ali su bili dosta jednostavniji, ili sam šila haljine za koje nije bio potreban kroj, već onako... odmah pređem na tkaninu i ne bojim se da ću je upropastiti. Napraviti kroj za ovakvu haljinu je bio veliki izazov za mene.Dosta vremena sam potrošila na njega. Svaki dan sam radila pomalo, pa ne znam tačno koliko je to vremena, ali sigurno je puno više od onog koje je potrebno za vađenje kroja iz Burde ili nekog drugog magazina. Krojačka lutka mi je dosta pomogla jer je i ona u veličini koju ja nosim, ali bez obzira na to korigivala sam kroj nekoliko puta. Moram reći.. bilo je dosta posla.

Procijenite jesam li uspjela. Moje mišljenje je... pa dobro za prvi put. 



Broj komentara: 11:

  1. divno je za prvi put.)
    koji je to materijal? čini mi se kao lan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izgleda kao lan, ali nije. Ovo je pamuk, sa nekim malim procentom poliestera.

      Izbriši
  2. Dopadaju mi se grancice kao sare, odlicno se slazu uz neznu boju tkanine. Dokle je tacno haljina? Cini mi se da je malo ispod kolena. Meni se iskreno svidja, nesto sto se moze nositi u toplijim danima i lako je za kombinovanje. Pohvale za rad :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Teodora! Da, haljina je malo ispod koljena. Trenutno nosim samo tu dužinu. :)

      Izbriši
  3. Divan je haljina! I materijal deluje bas odlicno...prelepo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Materijal nije namjeljen za odjeću, ali kad je lijep i kvalitetan onda nije ni bitno :)

      Izbriši
  4. meni se baš sviđa,nekako me na prvu podsjetila na audrey hapburn, ona je super nosila ovakve haljinice :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh, njene haljinice... Pa hvala ti na tome :)

      Izbriši
  5. ovo mi je omiljeni tip haljina i da mogu, sve u oramru bi bile baš ovakve (sa sitnim inačicama u gornjem dijelu). Svaka ti čast, posao si odlično odradila!

    OdgovoriIzbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena