Žuta za sunce


Za nekoliko dana putujem u toplije krajeve, tamo gdje je uvijek sunce, pa se spremam susresti s njim, zato otvaram sezonu šivenja ljetnih haljinica i suknjica. Žuto i cvjetići za početak. 



Ovaj prelijepi materijal možete bolje pogledati ovdje.

Uskoro novi post. O haljinici...

♥ 

Broj komentara: 9:

  1. Prosto viče ''proleće''. Preslatka suknja, odmah mi je izmamila osmeh. Uživaj u nošenju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da Aleksandra, upravo sam i ja to pomislila. Ova žuta boja zaista doziva proljeće i sunce.
      Hvala ti :)

      Izbriši
  2. Lijepo se provedi u suncanim krajevima ( a naravno da sam znatizeljna gdje putujes :-)???) u novoj lijepoj suncanoj suknji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sunčana suknja :) To je trebao biti naslov posta.
      Idem na Kanare sa porodicom ;)

      Izbriši
    2. Kad sam u tvom postu procitala "...tamo gdje je uvijek sunce..." odmah sam pomislila na Kanaska ostrva :-).
      To zato sto ja vec sedmicu-dvije gledam gdje i kako otici na godisnji krajem aprila i 90% da ce to biti kombinacija Teneife i Gran Canaria.
      Na koje ostrvo ides? Javi nam kako je bilo...

      Izbriši
  3. Let the sunshine inn!!! Idi i uzivaj do poslednje pare!! :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Do posljednje! :) Razglednica se podrazumijeva, ako nađem poštu.

      Izbriši
  4. Kako je lepa suknja!! U pravi cas da digne moral od ovog prehladnog vremena- jos malooo pa ce lepo vreme!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daa, lijepo vrijeme nam dolazi a s njim boje, dezeni, lagane tkanine, haljinice, suknjice... Jupi

      Izbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena