Bijela.

 
Ima neka tajna veza između mene i bijele odjeće. U ormaru bijela prevladava i to bijele košulje i bijele majice, nekoliko haljinica i jedna sportska suknja za tenis. Želja za jednom klasičnom bijelom suknjom postoji odavno, a proljeće me pokrenulo da tu želju ostvarim. 

Ideja je bila ovakva; da je mogu nositi uz patike, ali i štikle, da naglasi struk i da bude midi dužine. Prvo čega sam se sjetila je suknja iz četiri dijela, kroj koji mi se iznenada počeo sviđati. Njegove prednosti vidim u tome što tkanina ima lijep pad, suknje su profinjene i elegantne.


Već je vidim u hiljadu i jednoj proljetnoj kombinaciji, samo da proljeće bude onakvo kakvo i treba da bude; lijepo i sunčano. Spremna sam da pročitam vaše mišljenje o mojoj novoj ljubimici? Šta kažete?

Želim vam lijep dan!
Do čitanja,
Dada

Broj komentara: 8:

  1. Ti mene obraduješ svakim svojim postom. Suknja je prelijepa, kao i sve ostalo što sašiješ. <3 ja bijelo slabo nosim jer sam smotana a bijelo se brzo prlja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Dzeni <3 Evo, zacrvenjela sam se :)

      Izbriši
  2. Suknja je jako lijepa i moze se kombinovati na 1001 nacin....i elegantno i sportski i sve izmedju...Uzivaj u novoj suknji i svim mogucim kombinacijama.
    Kako je bilo na godisnjem odmoru, na Kanarskim ostrvima? Ja idem tamo za 10-ak dana.
    Pozdrav, Djana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je što ti se sviđa suknja:)
      Na odmoru nije bilo baš tako fino kao što sam očekivala. Kanari su prelijepi, ali vrijeme je bilo loše. Ti ćeš sigurno imatu više sreće, ipak je april.
      Sretno i uživaj!

      Izbriši
  3. Kosulja je predivna. Obozavam belu boju, laka je za kombinovanje i nekako mi deluje elegantno, zenstveno i svedeno. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. diiiiiiiiivna, a sa ovom kosuljom pravi pogodak! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo je to bila prva kombinacija sa ovom suknjom :) Hvala :*

      Izbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena