Jastučnice



Ne volim kad dimenzije jastučnice ne odgovaraju dimenzijama jastuka, a u mom slučaju je to... pa gotovo uvijek. Jedina jastučnica koja odgovara mom jastuku je originalna koja je došla uz njega, dok su jastučnice koje dođu u kompletu sa posteljinom duplo veće od mog jastuka. Tako da svaki put kada kupim novu posteljinu, prekrajam jastučnice i od jedne dobijem dvije.

Što i nije loše. Dimenzije jastučnica koje sam dobila uz posteljinu su 80x80, a meni je potrebna dimenzija  ca 70x40. Sve što uradim je da presječem jastučnicu po širini i zašijem.






Hronični sam posteljoljubac i šuškoljubac u istoj, tako da me nove jastučnice sa zanimljivim dezenima zaista učine sretnom.

Ipak, bijela je najdraža. I to godinama!

Za novi post spremam nešto snježno bijelo...:)

Uživajte u proljeću!

Dada

2 komentara:

  1. lijepo :)

    čekam da vidim šta si spremila za sljedeći post.

    OdgovoriIzbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena